KRENOV? go DUTCH WORKSHOP

Roeland

Post veel
22 feb 2009
1.711
813
Akkrum
www.meubelmakerijbrekelmans.nl
Op zondag 19 april en op zaterdag 25 april geef ik voor de liefhebber een workshop schaven maken. Zie post schaafmessen woodworking.nl.
De prijs voor deze workshop heb ik naar beneden bij gesteld en bedraagt nu € 95,- start rond een uur of negen/tien tot een uur of zes met eventueel een uitloop.
Opgeven kan via een mailtje naar info@meubelmakerijbrekelmans.nl en voor meer info


groetnis, Roeland
 
A

Athanor

Guest
Mooi initiatief Roeland! Ik ga eens goed naar mijn agenda kijken want dit lijkt me wel wat.

Je hoort van me,

Fons
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Voor diegene die denken met de trein te gaan , ben pakweg een ruim jaartje geleden bij Roeland geweest en dat was vanuit amsterdam naar Akkrum (intercity rechtstreeks) een prima verbinding (als er geen blaadje op de rails valt he ;-) ) en vanaf het station was het geloof ik iets van 8 a 10 minuten lopen .
 
A

Athanor

Guest
Ik ga meedoen met deze workshop! Wie gaat er ook aan meedoen? Nog wat andere Fryske forumleden?? Naast de rasechte Amsterdammers en "Hollanders"? Lijkt me een leuke mix van houtliefhebbers;)


Fons
 
A

Athanor

Guest
Even weer wat aandacht voor deze workshop!

Gaan er nog meer mensen meedoen?? Ik zie graag wat forumleden, dus een prachtige gelegenheid om samen aan een mooie schaaf te werken en wat over hout en gereedschap te praten!!

DOEN hoor!!!


Fons
 
A

Athanor

Guest
Ik breng de workshop nog maar weer even onder de aandacht. Wie gaat er nog meedoen??


Fons
 

SunRayes

Oud hout
11 sep 2011
2.755
145
Rotterdam
Ik heb al eens een workshop bij Roeland gedaan (in Zwolle) en ik ben pas geleden spontaan even bij zijn werkplaats binnen gelopen.
Het is absoluut de rit naar het noorden waard!

En ik heb ook wel een wens voor een mooie houten schaaf die speciaal voor een smoothing board aangepast is. Handvat een beetje anders, misschien zelfs een schuine beitel?
Maar in april heb ik geen tijd.
April, mei en juni zijn piek maanden op mijn werk, en daarnaast allemaal verjaardagen en andere sociale verplichtingen.
Als Roeland er later in het jaar nog een paar geeft, zou het misschien wel kunnen. Juli/augustus of half september/oktober.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.