Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 9 van de 9

KRENOV? go DUTCH WORKSHOP

Op zondag 19 april en op zaterdag 25 april geef ik voor de liefhebber een workshop schaven maken. Zie post schaafmessen woodworking.nl.
    De prijs voor deze workshop heb ik naar beneden bij gesteld en bedraagt nu € 95,- start rond een uur of negen/tien tot een uur of zes met eventueel een uitloop.
    Opgeven kan via een mailtje naar info@meubelmakerijbrekelmans.nl en voor meer info

groetnis, Roeland

Athanor
    Guest
    Mooi initiatief Roeland! Ik ga eens goed naar mijn agenda kijken want dit lijkt me wel wat.

Je hoort van me,

Fons

Voor diegene die denken met de trein te gaan , ben pakweg een ruim jaartje geleden bij Roeland geweest en dat was vanuit amsterdam naar Akkrum (intercity rechtstreeks) een prima verbinding (als er geen blaadje op de rails valt he ;-) ) en vanaf het station was het geloof ik iets van 8 a 10 minuten lopen .
    rechtsonhandig en linksonmogelijk

Athanor
    Guest
    Ik ga meedoen met deze workshop! Wie gaat er ook aan meedoen? Nog wat andere Fryske forumleden?? Naast de rasechte Amsterdammers en "Hollanders"? Lijkt me een leuke mix van houtliefhebbers

Fons

Athanor
    Guest
    Even weer wat aandacht voor deze workshop!

Gaan er nog meer mensen meedoen?? Ik zie graag wat forumleden, dus een prachtige gelegenheid om samen aan een mooie schaaf te werken en wat over hout en gereedschap te praten!!

DOEN hoor!!!

Fons

IK zou graag meedoen, maar de data gaan mij niet lukken. Dus ik hoop dat er nog een keer mogelijkheid komt!

Athanor
    Guest
    Ik breng de workshop nog maar weer even onder de aandacht. Wie gaat er nog meedoen??

Fons

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2008
    Moet dan werken en het is ook wat te ver uit de richting voor mij.

Ik heb al eens een workshop bij Roeland gedaan (in Zwolle) en ik ben pas geleden spontaan even bij zijn werkplaats binnen gelopen.
    Het is absoluut de rit naar het noorden waard!

En ik heb ook wel een wens voor een mooie houten schaaf die speciaal voor een smoothing board aangepast is. Handvat een beetje anders, misschien zelfs een schuine beitel?
    Maar in april heb ik geen tijd.
    April, mei en juni zijn piek maanden op mijn werk, en daarnaast allemaal verjaardagen en andere sociale verplichtingen.
    Als Roeland er later in het jaar nog een paar geeft, zou het misschien wel kunnen. Juli/augustus of half september/oktober.

Forum Rechten