Speelhuisje opbouw

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Hallo rcdrifterke,

ik denk dat alleen een administrator ( moderator) de titel kan veranderen.. Er is een soort ongeschreven overeenkomst dat ze weinig ingrijpen, enkel indien het echt nodig is.


groeten
Ornamernt
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Nee ik kan het niet binnen maken was maar verloopig eens samen gezet en heb gisteren het samen gevezen buiten en foto's volgen
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
De opbouw is begonnen van het speelhuisje


De vijzen dat ik ga gebruiken met torx





Aan de onderkant van de bodum heb ik voedjes ingeboord dat het ongeveer een 10 mm van de grond komt.
Heb dan eerst de bodum gevezen . Waar de palen komen met vijzen van 6 x 80 omdat daar half op half is en in iedere balke 4 vijzen per kant en op de plaats waar geen palen komen met vijzen van 6 x 120 ook 4 vijzen per kant
Dan de palen gemonteerd met Vijzen van 6 x 120 ook 4 per balk

















Van avond beginnen we aan de kaders


Grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Heb om een nieuwe schieter geweest om langere nagels te schieten

Zo de eerste kaders zijn ook gemaakt
















Hier de kaders geplaatst tussen de palen











Hier alles met product ingesmeerd












Morgen nog wat verder werken Grtz
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Een vraag een deur opening van 550 mm zou dit genoeg zijn mijn hoogte van de deur is 1200 mm
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Een deur van een caravan is rond de 50 cm dus misschien kan je daar beter een beeld mee vormen.

Groetsels
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Nog wat door gedaan
De raam openingen gestoken en de deur opening


















al een test gedaan voor het dak waar ik morgem aan begin



Grtz
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
Zeker niet verkeerd Drifter, mooi werk en je kijkt niet op een balkje meer of minder lijkt me :D
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Wat zouden jullie als ondervloer leggen er komt ne planche op gewone tand en groef
ne osb of betonplex
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
het is om te weten wat ik het best neem om dat ik het morgen ga zagen olp mijn werk

grtz
 

Woodjohn

Actieve deelnemer
17 feb 2015
219
0
beter een balkje meer of dat het binnen een paar maanden sta te dansen

Helemaal gelijk heb je, ik ben ook van dat principe, beter te sterk dan net niet sterk genoeg. Het was trouwens niet bedoelend om een afbrekende reactie te vormen als je het zo moest opgevat hebben, je bent goed bezig ;)
 

rcdrifterke

Actieve deelnemer
30 jun 2013
455
0
Helemaal gelijk heb je, ik ben ook van dat principe, beter te sterk dan net niet sterk genoeg. Het was trouwens niet bedoelend om een afbrekende reactie te vormen als je het zo moest opgevat hebben, je bent goed bezig ;)

ik vond de reactie super


wat zou je gebruiken voor onderplaat voor onder de planche osb of betonplex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.