Hallo iedereen

teddy

Nieuw lid
10 mrt 2015
5
0
Drenthe
Ik zal me even voorstellen, das wel zo netjes.

Ik ben teddy, woonachtig in het noorden van drenthe, en ben hier geregeld via google verzeild geraakt, bij mijn vele, vele vragen en problemen met betrekking tot hout. Overdag maak ik stickers, borden, spandoeken, bedrukte kleding en voertuigbeletteringen, en in mijn werkplaats doe ik in de vrije uurtjes wat met hout. Ik ben geen echte houtbewerker, geen technische opleiding, maar iemand met een hamer en een zaag, maar ik probeer te leren :) . Mijn werktafels in de shop en een kastje hier en daar heb ik zelf gebouwd, maar niets om over naar huis te schrijven, nergens fancy verbindingen maar gewoon schroeven en hout. Maar vorig jaar heb ik het plan opgevat om een teardrop caravan te bouwen, en ik ben druk op weg, maar veel dingen gaan me toch boven de pet, dus veel op internet zoeken en youtube filmpjes bekijken om oplossingen te vinden voor mijn vele uitdagingen. De bouw gaat niet me niet enkel om het resultaat, maar het leren en bezig zijn met m'n handen is ook prettig naast mijn veelal zittend beroep.
Mijn gereedschapsassortiment is bij lange na niet compleet, en zeker niet allemaal van hoge kwaliteit, maar ik weet niet beter, en red me er dus prima mee :) Tijd is ook nog wel eens een issue, dus wie een doosje over heeft, ik heb er belang bij ;)

Ik hoop hier veel van jullie te leren, en hoop tevens dat ik jullie in de toekomst ook van dienst kan zijn.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.444
538
Welkom op dit forum, teddy.
Je wordt vast geholpen bij problemen bij je projecten

groeten ,
Ornament
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.