Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 16

Bubinga broodplank met gevlamd Berken

Nu ik de smaak te pakken heb ben ik afgelopen week in de avonden met veel plezier weer aan de slag gegaan aan m'n tweede filmpie. Ik had op het forum rond de feestdagen al eens een foto geplaatst met hetzelfde ontwerp. Morgen reis ik naar Belfast en gaat het plankie mee als geschenk voor een goede bekende.

Ps: drie en een halve minuut Bijtel, dat moet toch lukken

Met een Groet,
    Maurice
    Laatst gewijzigd door Botte Bijl; 08-03-15 om 23:51. Reden: tja..
    There, I said it

Erg leuk, maar is het zo vreselijk donker op jouw werkplek of heb je dat voor het fimpje gedaan ?
    Met een hamer past alles...

Mooi filmpje.... en mooie plank...
    . . . Als er 1 gereedschap over de dam is staat zo je werkplaats vol . . .

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Ben trots op je

Mooie belichtingvoor het filmpje. Lijkt me alleen niet zo handig tijdens het werken. Maare, dr mogen meer filmpjes uit jouw handen komen

Mooi werk en een mooi filmpje!

Mooie snijplank en filmpje.

Leuk filmpje,en ook zeker een leuke werkplaats

Tja, donker in de werkplaats was natuurlijk voor de film. Frezen in het donker is ten zeerste af te raden behalve dan als het maar voor eventjes is om het op de film te zetten. Ik hoop dat Bijtel de 3 minuten en negenendertig seconden heeft uitgezeten? Dank allen voor de leuke reacties. Dit was zeker één van de redenen dat ik met veel plezier weer aan het filmen was geslagen.

Groet, Maurice
    There, I said it

Mooie plank en idd ook leuk gefilmd. Gebruik je daar nou bakpapier bij het lijmen ?
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Forum Rechten