Mijn dochter aan het werk.

Reinoud

Actieve deelnemer
23 nov 2012
348
0
Dendermonde
Deze middag ging mijn vrouw met onze dochter naar het toneel. Vooraf was er een workshop met de mensen van Natuurpunt. Braakballen ontleden en... nestkastjes bouwen. Naar verluid dolle pret en teringherrie natuurlijk. Jammer dat ik er niet bij was.

IMG_6785.jpg
 

sankatommy

Nieuw lid
26 aug 2012
20
0
Vind de dame met de kettingzaag toch een beetje waaghalzerig bezig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen kettingzaag en dus ook geen PBM heb daarvoor, maar ik kan me voorstellen dat ze zich wel beter had kunnen kleden. Een (zonne)bril kan er nog net af, maar die heeft ze meer op voor de zon dan voor bescherming lijkt het. Of ben ik nu een zeikerd?
 

Den Deze

Actieve deelnemer
4 apr 2010
661
0
Keerbergen, België
Ik kan alleen maar zeggen, geniet van de tijd die je samen kan doorbrengen.
Ik keek er ook énorm hard naar uit om de houtgenen met mijn dochter mee te geven, maar jammer genoeg is zij vorige week van ons heengegaan.
Ze was nog maar 6 maanden oud, maar als vader stond ik al te popelen om mijn 2 passies, houtbewerking en fietsen, met haar te delen.
 

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Soms heb je woorden tekort, zoals bij de "terloopse" mededeling van Den Deze. Bij een feestelijke pagina met kinderen die in de voetsporen treden van papa en/of opa wordt je toch weer met je neus op de feiten gedrukt, dat het ook anders kan lopen.
Strekte met de verwerking van dit grote verlies Den Deze.
 

de Kastanjeboom

Actieve deelnemer
7 jan 2013
353
0
Kapellen
@ Den Deze: wat een bijzonder trieste melding die hier in dit topic zo even passeert. Mijn deelneming - En wens je bijzonder veel sterkte bij dit droevige nieuws.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.