Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 25

Mijn dochter aan het werk.

Deze middag ging mijn vrouw met onze dochter naar het toneel. Vooraf was er een workshop met de mensen van Natuurpunt. Braakballen ontleden en... nestkastjes bouwen. Naar verluid dolle pret en teringherrie natuurlijk. Jammer dat ik er niet bij was.

IMG_6785.jpg
    Sucking at something is the first step towards being sorta good at something.

Mooi werk!
    Je kan die hout-genen niet vroeg genoeg activeren.

Fantastische foto. Wees zuinig op zo'n dochter!
    Vriendelijke groet, Nerflander
    [I]Alles wat de moeite waard is kost moeite.[/I]

Pas maar op, voor je het weet....

FB1.jpg

Dat belooft veel goeds pappa. Wellicht een paar stapjes verder

Kleindochter, mag dat ook?

IMGP1585.jpg

Vind de dame met de kettingzaag toch een beetje waaghalzerig bezig. Ik moet eerlijk bekennen dat ik geen kettingzaag en dus ook geen PBM heb daarvoor, maar ik kan me voorstellen dat ze zich wel beter had kunnen kleden. Een (zonne)bril kan er nog net af, maar die heeft ze meer op voor de zon dan voor bescherming lijkt het. Of ben ik nu een zeikerd?

Had zomaar allemaal anders kunnen lopen. hoe dan ook milde schade aan het gehoor. Ook met zonnebril

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2010
    Ik kan alleen maar zeggen, geniet van de tijd die je samen kan doorbrengen.
    Ik keek er ook énorm hard naar uit om de houtgenen met mijn dochter mee te geven, maar jammer genoeg is zij vorige week van ons heengegaan.
    Ze was nog maar 6 maanden oud, maar als vader stond ik al te popelen om mijn 2 passies, houtbewerking en fietsen, met haar te delen.

Den Deze, hier word ik heel stil van. Gecondoleerd.

Forum Rechten