Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 3 123 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 23

Lie Nielsen schaven te koop!

Omdat ik mijn collectie schaven wat ga inkrimpen mogen er een paar L-N's de deur uit, zelf gebruik ik ze praktisch nooit dus kan ik er maar beter iemand anders blij mee maken. Ondanks dit topmateriaal grijp ik toch steeds naar een Stanley als er moet geschaafd worden, onbegrijpelijk, maar het is nu éénmaal zo

Lie Nielsen bankschaaf nr2 brons body met kersenhouten handvaten, 41mm schaafbreedte. Prijs 150€
    CIMG4612.jpg

Lie Nielsen beitelschaaf 971/2 brons body. Prijs 80€
    CIMG4615.jpg

Lie Nielsen low angle schaaf nr 164 ductile body. Prijs 150€
    CIMG4614.jpg

Heb ook nog een Ulmia verstekzaag 354 op overschot, volledig opgeknapt en klaar voor gebruik. Prijs 150€
    CIMG4616.jpg

YEP die Lie 164 die wil ik wel

die beitel schaaf wil ook wel !!

Heb ik ze vertel vertel vertel !!!!!!!

Gaat het weer jeuken jeuken jeuken!!!!!!
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Jazeker en ik heb vriendjes voor deze LN schaafjes een gezelige nr 4 , een jolige nr 5 en een opscheppertje van een 7 dus ze zijn bij mij gezellie thuis !!

En ik wil die Morris stoel zien op de Open Dag Hout waar al die vriendjes aan meegewerkt hebben.
    Je wordt toch geen stoffige verzamelaar met een schavenmuseum?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Kan effe iemand TOUH opbellen !! want ik begin zo dadelijk aan mijn teennagels

Nu die morris stoel weet het nog niet .

YES
    ala James Brown : I feel Good !!!

Rene ik hou me in en zie af van deze schaven. Heb er geen ruimte meer voor.

Forum Rechten