Festool parallel aanslag voor de geleiderail

jaap

Moderator
9 mrt 2008
5.045
1.674
Terkaple
www.woodworking.nl
Had het al een tijdje op de Festool USA site gezien met een hele leuk testverslag erbij. Zou net een berichtje posten waarom dat in Europa nog niet te krijgen was, staat het tot mijn verbazing vandaag op de site van Festool Duitsland en Nederland.
Het lijkt mij een bijzonder handige accessoire. Wij verzagen regelmatig platen en zo kun je dat in je eentje redelijk doen met repeterend correcte maten.
De test hangt als bijlagen aan dit berichtje.

jaap


Attached files review of the festool parallel guides.pdf (4 MB)
 

borre

Actieve deelnemer
14 jun 2008
538
63
munstergeleen (Lb)
Ik ben dit binnenkort wel van plan. Er staat op het forum een topic over webwinkels.Daar staan reacties op van leden die hier wel al diverse dingen besteld hebben. Je betaald de prijs zonder VAT (BTW) en de verzendkosten zijn binnen de E.U. gratis. Ik bestel wel eens vaker dingen in Engeland zoals bij Axminster, Rutlands of Woodrat, en ik moet zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben over de afwikkeling en service van engelse (web)winkels. Ik heb het hier in Nederland wel eens anders meegemaakt, maar dat is natuurlijk incidenteel en waarschijnlijk louter toeval.

Dit is het topic: viewtopic.php?f=1&t=1029&p=8078&hilit=webwinkel#p8078

Ed
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Als je geen BTW in de UK hoeft te betalen moet je wel officieel BTW in NL betalen.... Zolang de douane je zending niet controleert op BTW afdracht zal het wel goed gaan. maar als je pech hebt mag je toch nog ven die 19% ophoesten ook al iis het eenzending uit een EU-land. het enige dat vrij is binnen de EU zijn de importrechten. BTW moet je altijd betalen.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.