4 Jaar geregistreerd nog geen woord gesproken :)

Wooper

Actieve deelnemer
4 jul 2011
183
0
Goedendag, naam is Wesley/Wooper en op het ogenblik tussen Bouwkunde opleidingen in! 21 Jaren jong en veel spijt dat ik in het verleden maar zeer weinig in contact ben geweest met hout! Desondanks toch erg gefascineerd met dit natuurlijke product!

Gelukkig heb ik geen twee linker handen en ben ik door veel vallen en opstaan toch wel de doe het zelfer geworden in de familie!

Ik vind traditioneel hand gereedschap zeker mijn favoriet maar machinaal kan hedendaags ook niet ontbreken.

Zo ben ik niet lang geleden in het bezit gekomen van een mooie grote doos profiel schaven die aardig wat liefde kunnen gebruiken. Zo zijn ze bijna allemaal aangetast door houtworm :(. Maar gelukkig niet dat ze verpulveren bij aanraking.

Deze probeer ik nu met liefde op te knappen! Als iemand enige informatie heeft over de schaven stel ik dat op prijs!

SmDo9Lj.jpgWzKhnQ8.jpg

mvg,

Wooper

Nu zie ik dat ik werkelijk al eerder had gesproken. Ach, 4 jaar geleden. Beter dat ik even opnieuw introduceer.

 
Laatst bewerkt:

Hunto

Post veel
21 jan 2014
823
27
Drenthe
Een hernieuwd welkom dus. Ik kan je niet verder helpen met de schaafjes, maar laat ons het proces van het opknappen kunnen volgen. Succes!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.