Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 89 van de 141 EersteEerste ... 3979878889909199139 ... LaatsteLaatste
Resultaten 881 tot 890 van de 1403
    Vergeet je niet genoeg stellingen te kopen?

Hallo Rick,

Elkaar alweer een tijd niet gezien, maar dit is wel weer mooi nieuws. Alvast gefeliciteerd. Wordt weer een drukke periode. Zal allemaal wel lukken wanneer jezelf in acht blijft nemen.
    Succes Jos

@emilio : Toevallig gisteren een aantal stellingen gekocht. Deze komen 1e week januari gelijk binnen. Bijna 24 strekkende meter en bizar hoog. Die hoogte zijn we niet echt nodig dus misschien maak ik ze wat korter en dan heb ik gelijk wat kleine stellingen

2016-11-28 18.58.51.jpg
    Gisteren kreeg ik dit van mijn dochter...ze wil graag een grote muurtekening maken met Masave erop....tof he !!

Gefeliciteerd Rick.
    gaaf dat je dochter zo fanatiek is met het bedrijf,lekker laten tekenen.
    succes met de nieuwe ruimte

@shadowman : Het is inderdaad leuk dat ze zo fanatiek is.....nou ja....soms....ik kan natuurlijk niet op tegen nieuwe vlogs van enzo knol....hahaha

Met een beetje geluk kan ik komend weekend al even de nieuwe werkplaats in met een electricien. Er moet nogal wat kabel getrokken worden namelijk en het is wel handig om te weten wat,waar en hoe. Er ligt al eaa aan krachtstroom, dit gaan we allemaal nakijken en dan tevens het plan maken voor de uitbreiding. Er zijn vast veel mensen die zoals zelf doen maar ik heb echt geen verstand (vind t ook niet erg leuk ) van deze zaken. Langzaam maar zeker begint er zich een goed beeld te vormen met alle mogelijkheden. Heb al schetsen gemaakt voor eventuele tussenwanden en verdiepingsvloeren. We richten alles nu zo in dat we later zonder veel extra werk deze wijzigingen aan kunnen brengen.

Vandaag mag ik erg vroeg aan de slag...over een 15 minuten staat er een deel van de nieuwe voorraad hard maple.... En dat is ook hard nodig. T was op !!!

2016-12-02 14.59.37-1.jpg

Even knutselen met karton..... Alles past makkelijk en we houden een berg ruimte over....Super !!! Straks bezig met het plan voor de electra....

Rick, gefeliciteerd met de nieuwe stek.
    Ik had dit draadje ergens gemist dat je gaat verhuizen.
    Succes daar op de nieuwe stek.

Rick,
    Ik zie dat dit nu al pagina 89 is van jouw draadje op dit forum.
    Ga je het als boek uitgeven als je bij pagina 100 komt?

HandCAD Rick! Of AutoCAD voor dummies, beide termen alswel deze manier van werken worden bij ons aan boord gebruikt!
    gefeliciteerd met de nieuwe stek!

grt. Ruben
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    ... Alles past makkelijk en we houden een berg ruimte over...
    famous last words

Gefeliciteerd en succes. We komen een keer kijken.

Forum Rechten