Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 119 van de 121 EersteEerste ... 1969109117118119120121 LaatsteLaatste
Resultaten 1.181 tot 1.190 van de 1207
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Spaander Bekijk Berichten
    Hé hé, dat heeft is lang geleden dat kan echt niet hoor.
    En dan lees ik "daar was ik dan weer even", dat kan helemaal niet.
    Fijn je weer terug te zien op het forum Rick.
    Mvg, .
    Hahaha....je hebt helemaal gelijk. Ik heb mij er geen tijd voor gegund maar ik miste het wel . Ik mag graag vertellen over mn werk.

Vanmorgen was het mooi druk. Een goede vriend was er al vroeg om een nieuwe aanwinst aan te sluiten, 49jaar oude breedbandschuurmachine. We hopen dat deze vanmiddag draait. Verder een hele boel klanten.Waar de ene hout zocht voor een bed zocht de andere fineer voor modelbouw. Iedereen kunnen helpen met hun wensen,dat is altijd een fijn gevoel. Nu even een poosje plat en dan vanmiddag kijken hoever Ed is met de schuurmachine.

Its alive!!!!!

Het was een kwestie van " starten....lopen " . Echt heel gaaf. Er zit uiteraard nog wel wat afstelwerk aan maar dat is niet erg . De eerste proefplankjes liepen er netjes door en daar waren we blij mee.

Morgen aan het einde van de dag ga ik bezig met het afstellen. Deze ochtend beginnen we gewoon met de reguliere bestellingen. Van een enorme schuifdeur (zelf gezaagd iepenfineer op multiplex) tot aan een stapel blokken lindehout.

Fijne dag allemaal

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    Its alive!!!!!
    Dat vraagt natuurlijk om foto's Rick! Wij willen de uitbreiding van je machine park graag zien!
    Jij ook een mooie dag vandaag!
    Zeg maar gewoon Ruben
    --- Hout hoort te drijven ---

IMG-20181009-WA0009.jpg

Niet een foto van de breedbandschuurmachine maar wel een foto van de nieuwe Compressor!! Gisteren opgehaald bij machine handel gerretse,wijhe. Ze hadden deze machine zelf in gebruik en hebben een andere aangeschaft. Nou, dan past de oude mij wel. We hebben de compressor vooral nodig voor de breedbandschuurmachine. Deze vraagt nogal wat perslucht. En als je zo'n compressor hebt staan dan bedenk je ook allerlei andere doeleinden. Van een plaatselijke meubelmaker kan ik zijn lucht gereedschap een tijdje lenen om te zien wat lekker werkt.

Zal straks even het groene monster op de foto zetten.

Mooie compressor Rick! Leuke aanwinst!
    Zeg maar gewoon Ruben

Senior Member
    Ingeschreven
    Sep 2015
    Mooie aanvulling voor de shop, Rick! Tip: er zijn nailguns die plastic nagels schieten. Handig bij voorbereidende werkzaamheden die gevolgd worden door machinale bewerking (plastic is als hout, staal niet echt…).

Goede tip Bert!!

20181010_154820.jpg
    Een leverancier bracht vandaag mijn bestelling maar had nog meer bij zich. Hij had nog heeeeeel veel van dit sia schuurpapier. Of ik iemand wist die dit kan gebruiken. Nou....zet maar neer. Er komen vast wel houtbewerkers langs die wat over willen nemen. Hij had ook een stapel oude spanzagen. Heel gaaf.

20181010_154458.jpg

20181010_154523.jpg

Zal ze zsm ook op het marktplein zetten. Komen van een school in Duitsland.

Vanmiddag een middagje opruimen en afwerken gehad, heerlijk werk.

Tof hoor Rick, ‘t is dat ik niet snel in de buurt ben, anders was ik wel even zo’n mooie zaag komen halen...
    Zeg maar gewoon Ruben

Ben ook geïnteresseerd in zo'n zaag !!

Forum Rechten