Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 109 van de 114 EersteEerste ... 95999107108109110111 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1.081 tot 1.090 van de 1131
    @rendew : Komt voor de bakker !!

Foto's...dat was een leuk idee...maar tegen de tijd dat we alles gezaagd en geschaafd hadden had ik nog niet 1 foto gemaakt. Ik moet alleen nog alle gaten boren voor de theelichtjes en dan alles nog "even" schuren. Zal ook wel weer een paar uur werk zijn.

Normaal is donderdag eigenlijk mijn vrije dag maar ik ontkom er niet aan om toch even wat te gaan doen straks. Mijn vakantie komt dichterbij en ik wil graag met een opgeruimde werkplaats op vakantie gaan. Gisteren heeft houtvriend Bert zijn enorme wagen volgegooid met hout. Hij kan straks heeeel veel snijplanken maken. Allemaal assorti hout. Hij blij, ik blij. Er staan ook nog zeker 25 blokken hout voor de beginnende houtdraaier. Deze zal ik deze week nog even in de mailing gooien. Er is altijd wel weer iemand die hier iets mee kan.

2017-07-14 09.01.28.jpg
    Iemand nog blokken red alder nodig voor beginnend draaiwerk ? Kan morgenochtend opgehaald worden in ruil voor lekkere koeken !!!

2017-07-13 16.25.08-1.jpg
    Doos 1 met de theelichthoudertjes.....daar gaan we na de vakantie maar eens mee verder

Het is jammer dat ik morgenochtend niet kan komen, staat trouwens al een tijd op mijn planning. Een andere dag zou ik je graag wat lekkere koeken ervoor brengen. Het hout lijkt mij toch ook geschikt voor iets anders dan draaien?

Dat blad op de achtergrond....wow...(insert drewling smiley here)
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Mooi draaihout Rick.
    Die prachtige tafelbladen komen ook naar de OpenDagHout, is mij toegezegd.
    De maker heeft zich al aangemeld veronderstel ik.
    Vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

@jensio : Uiteraard kan je er ook andere dingen mee dan alleen houtdraaien

@willems ontwerp...hahaha...ja , er staat mooi spul

@janpranger : Geen idee of Marcel alles gaat verhuizen naar opendaghout. Zal een beste klus zijn om alles te verplaatsen. Zal wel even vragen.

Vandaag was het een toffe dag, veel mensen geholpen aan hout en veel gedaan aan schoonmaken. Nou ja....eva (mijn dochter) heeft vooral veel schoongemaakt. Er kwamen nog enkele orders bij...of dat allemaal nog klaar kon. Een aantal mensen kan ik blij maken maar ook moeten we eaa doorschuiven tot na de vakantie.

2017-07-15 10.31.24.jpg
    Alles wordt netjes schoongemaakt, wat een topper he !!

Nou als ik door de week een keer langs kan komen, dan zal ik eens lekkere koeken regelen ��

@jensioo : door de week langskomen is eigenlijk nooit geen probleem. echter ben ik er de komende tijd erg weinig ivm vakantie. met 2 weken zijn we er weer

Laatste ochtend in de werkplaats. Er worden wat orders opgehaald welke ik nog klaargemaakt had. Daarna even t brandhout klaarzetten aangezien dit ook opgehaald wordt. Zaagsel nog even opruimen en dan vakantie !!!

Geniet ervan Rick.
    Je hebt het verdiend

Forum Rechten