Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 144 van de 144 EersteEerste ... 4494134142143144
Resultaten 1.431 tot 1.433 van de 1433
    Bedankt voor weer een gezellige middag rick!
    Het beuken is al weer deels verzaagd terwijl ik nog eerst mijn gereedschapswand af wou maken en wat nieuwe electra aan wou leggen.....
    Nou ook nog een klant vinden voor die gitaar!

Heel graag gedaan. Leuk om je weer even gesproken te hebben .

Mensen vragen wel eens wat we met onze houtkrullen doen. Onze buurman heeft een grote container staan waar hij alles in kan "blazen". Deze week hebben we het besluit gemaakt dat wij toch ook over willen gaan naar zo'n doorblaasinstallatie . Vandaag hebben we bv 25 zakken vol geschaafd...da's best vaak het werk stil leggen om de zakken te wisselen. En dan elke keer het stof. Een nieuwe afzuiginstallatie is prijzig maar je gezondheid is belangrijker. We gaan tevens voor een zwaardere afzuiger. De nieuwe heeft 50% meer capaciteit. Moet ik uitkijken dat mijn baard er niet afgezogen wordt...haha

Mooie ontwikkelingen allemaal. Ik kijk al enorm uit naar het komende jaar. In de maand december zijn we zoveel mogelijk gewoon geopend met uitzondering van de feestdagen uiteraard. Wil je dus in de laatste weken van het jaar langskomen dan is dat zeker mogelijk.

20191202_082818.jpg

Wat vind ik dit toch mooi...quilted maple. Vorige week is eindelijk de nieuwe voorraad binnen gekomen. Al enige tijd had ik weinig liggen. De eerste bestellingen zijn de deur alweer uit. Van enkele delen gaan we verlijmde panelen maken. Heel tof voor het maken van een kast ofzo.

Het is even goed druk deze periode,iedereen wil nog graag voor kerst zijn of haar bestelling hebben. Waar mogelijk gaan we dat natuurlijk regelen.

Forum Rechten