Blog : Mijn belevenissen in houtland

renekooijman

Actieve deelnemer
1 sep 2011
319
25
Rick,

Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Dat je kinderen je op deze manier verrasten, is op zich al een prachtig kado. Hopelijk heb je een mooie dag gehad! Nog vele jaren!

Groet, René
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@rene : Bedankt he

Deze week is de tijd in de werkplaats beperkt helaas. Vandaag gaan we eerst alle aanvoer van vorige week goed opruimen en maken dan nog 2 lopende orders van. Morgen ga ik met mijn vrouw op pad, ook veel zin in. Donderdag/vrijdag komt er veel zand en stenen naar de Vondelkade en dat moet allemaal in de achtertuin komen te liggen...gelukkig heb ik hulp..hahaha
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
2017-04-22 19.56.42.jpg
Hoppa..... gisteren zijn de bandjes erin gegaan en is er nog eens 20 kilo zand overheen gestrooid....

Gisteren heb ik voornamelijk veel populierenmultiplex verzaagd voor 2 opbergkasten in onze werkplaats. Ook leuk werk maar het liefst heb ik dan toch massief hout. Echter was er te weinig tijd om alles uit massief te maken en natuurlijk is het qua budget ook een stuk logischer om soms plaatmateriaal te kiezen.

Vandaag staat er douglas op het programma.... Verkoop je dan douglas ? Nee...haha....maar iemand wilde graag een tafel maken uit douglas en dat doen we dan samen even in de werkplaats. Twee brede schaaldelen liggen al klaar. Fijne dikke noesten, dat wordt lekker schaven....

Tussendoor kan ik dan mooi even werken aan de kasten, belooft een fijne dag te gaan worden.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@lars : Bedankt !! Dat vond ik zelf ook wel...hahaha Vooral die 2 delen black limba....

Vandaag gaan we met 4 mensen aan de slag. Ik wil eigenlijk deze week alles klaarhebben voor de open dag, dan hou ik mooi een weekje speling voor extra orders e.d.

Stellingen afmaken, hout schaven en alles netjes opruimen. Ik ben echt enorm veel zin in 13 mei !!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@johnny : Bedankt !


De laatste week van voorbereidingen begint !! Tot en met woensdag maak ik nog orders klaar dus mocht je iets specifieks zoeken mail dan zsm even. Bellen mag ook he. Ik hoop dat we vandaag de stellingen af krijgen zodat ik daar mooi wat hout in kwijt kan..hahaha

Ik ben superblij met de hulp deze week anders was ik knettergek geworden. Vooral het verplaatsen van materiaal is veel fijner met meer mensen.

Nou..ik ga die kant op !
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@dehaan :Da's jammer maar je weet het "koffie staat klaar!!"

Gisteren echt veel gedaan, vandaag even een dagje rust en tijd voor administratie. En dan morgen de laatste dingen op zijn plek zetten. Rookoven is ook geregeld dus zaterdag vers gerookte zalm zo lang de voorraad strekt !!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
Eindelijk !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is zover ...... man, ik heb maar weinig geslapen. Niet omdat er nog veel te doen was maar omdat ik gewoon enorm veel zin heb in vandaag. Tot straks allemaal !!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
47
zwolle
www.masave.nl
@sunrayes: Dat had ik ook. Het "gevulde" doosje was trouwens voortreffelijk. In elk hapje proefde je echt vele,vele smaken. Bijna ruzie thuis wie welke mocht proeven.

De rust is wat weergekeerd in de werkplaats. Gisteren veel orders klaargemaakt en eindelijk eens zelf een projectje gestart. Wil al tijden wat kleine bijzettafeltjes maken...proef 1 is in aanbouw.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.