Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 94 van de 148 EersteEerste ... 44849293949596104144 ... LaatsteLaatste
Resultaten 931 tot 940 van de 1475
    Ziet er goed uit Rick. Erg benieuwd naar het eindresultaat.

Senior Member
    Ingeschreven
    Jul 2011
    Ha die Rick,
    Mooie ruimte en apparatuur, ben ook benieuwd hoe het er uit zet als het klaar is.
    Doe het rustig aan en luister goed naar je lichaam.
    Mvg,.
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders.

Vergeet je het koffiezetapparaat niet mee te nemen!!

Ziet er goed uit.
    Groeten, Raymond

Weer een grote stap vooruit. Kom binnen kort wel eens kijken. Heb ook nog wat hout nodig. Neem daarvoor nog wel kontakt met je op.

Groet Jos

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    @sunrayes : Die stond er als eerste !!! hahaha Wel prioriteiten stellen natuurlijk..

Iedereen is van harte welkom om langs te komen, de komende tijd zal het nog een beetje schuiven zijn met alles voordat het echt een vaste plek heeft. Hopelijk kunnen we vandaag de metalen stellingen plaatsen en de grote kast langs de wand aftimmeren zodat daar ook al hout inkan...

De bestellingen blijven binnen rollen, momenteel hebben we even een "hout-op-maat" -stop totdat de machines draaien. En dat is alweer erg snel !! Maandag komt er een grote vrachtwagen vol met mooie speledingetjes naar Zwolle. Het geheel wordt "plug-and-play" opgeleverd. Uiteraard helpen wij wel wat hand en spandiensten. Zo kan ik namelijk erg goed koffie zetten...hahaha....
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    2017-01-13 15.49.37.jpg

Hoog tijd dat de stellingen geplaatst worden want dat kunnen we daar eaa in kwijt qua hout.

Enorm veel zin in vandaag !!!
    met vriendelijke groet,
    rick

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    2017-01-13 10.58.10.jpg

Waar de ene gaat wandel met een hondje wandelt "katma" gewoon rond met een lintzaag. Eindelijk kon ik dat handige hefboompje gebruiken...is nu echt zijn geld waard gebleken.
    met vriendelijke groet,
    rick

Die wandschilderingen zijn gaaf zeg!
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Zo te zien heb je genoeg hoogte voor een verdieping.

@willemsontwerp: Op zich heel tof maar niet echt geschikt voor onze werkplaats. We hebben er 1 volledige weggehaald en een andere voor de helft. Aan een aantal klanten gevraagd wat ze vonden van de muurtekeningen en de algemene tendens was "te bloot". Nou heb ik gek op bloot maar voor een werkplaats vind ik het zelf niet wat. Net zoals allerlei calenders met ontblote dames of heren. Mooi maar niet voor onze werkplaats. Doe mij maar een bloot stuk hout...hahaha

@chevy66: Dat is inderdaad ooit het plan, 1/3 deel krijgt een verdieping.

Nu naar wp om de electra klaar te maken dan moet ik ook nog even naar de oude wp om het hokje buiten aan te vegen, vind ik wel net zo netjes toch ??

Forum Rechten