Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 91 van de 148 EersteEerste ... 41818990919293101141 ... LaatsteLaatste
Resultaten 901 tot 910 van de 1476
    2016-12-13 12.09.24.jpg
    Auto is vol..... Wordt weer een drukke paar dagen !!!

Een van je beste mailings vandaag Rick!

@lars: Hij was inderdaad zeer spectaculair...wat een stukken he

Afgelopen week zijn we erg druk geweest met voorbereidingen voor de nieuwe werkplaats en tussendoor hebben we een heleboel bijzonder hout gekocht. Dat ligt allemaal in opslag totdat we kunnen verhuizen.

Heb enorm veel zin om te gaan beginnen. Zoals het nu lijkt gaan we 1e week januari starten met de stellingen en met het basisopknapwerk. Er zal vast eaa geschilderd moeten worden....nou ja...moeten....Het is ook gewoon leuk !!! Vlak daarna komt de elektra erin. Dat wordt ook blijkbaar een beste klus. Veel hulp gelukkig!!!

Nu even naar de wp om een enorm olijfessenblad aan elkaar te lijmen, ben weinig in de wp geweest afgelopen week en dan moet je weer even alles inhalen he... Geen straf hoor, doe het heel graag.

2016-12-15 11.11.02.jpg
    Imbuya burl....die ga ik volgende week eens fijn opschuren....ruikt heerlijk !!!

Heb ook wat muninga gekocht...dat schijnt naar een complete specerijenwinkel te ruiken... Misschien dat ik die dit weekend al even schaaf

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    2016-12-17 16.09.17.jpg

En weer een blije klant met een kofferbak vol hout !!

Straks gaan we weer op pad met de aanhanger. Er ligt nog een beetje hout bij een adres waar we 2 weken geleden waren. Tevens hoop ik daar een rollenbaan en wat transportkarren mee te kunnen nemen. De opslagplekken raken een beetje vol, ben blij dat we met 3 weken kunnen beginnen met verhuizen... Het idee dat we straks alles bij elkaar hebben is wel erg prettig. ik heb het een tijdje geprobeerd op de manier hoe ik het nu doe maar het blijkt toch prettiger te zijn om alles op 1 plek te hebben.

Nu eerst nog even wat administratieve zaken regelen en dan "ROADTRIP!!!!"
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Het was weer een boeiende tocht. Laatste beetje hout opgehaald en een partij karren, erg blij mee !! En ook nog een rollenbaan.Daar zit wel wat werk aan om hem op te knappen maar dat mag de pret niet drukken. Zo heb je wel iets staan met een verhaal.

Gisteren heb ik echt een heleboel bestellingen klaargemaakt en vandaag proberen we die lijn vast te houden. Morgen heb ik even een werkplaatsloze dag ingepland, het gammele lijf heeft een beetje rust nodig. Over het algemeen kan ik redelijk omgaan met de fysieke uitdagingen maar met zulke weken baal ik ervan dat ik niet gewoon zoals vroeger gewoon 15 uur achter elkaar gas kan geven. Ach ja, het is wat het is he

IMAG0765.jpg
    Gisteren wilde iemand dit plankje es gezaagd hebben...da's 345mm hoogte.... Het liep echt vloeiend door de zaag...heerlijk gevoel is dat..

2016-12-23 12.54.10.jpg
    Jippie...gisteren de eerste officiele levering gehad in de nieuwe werkplaats... Tof van de huidige huurder dat wij al eerder een plekje konden krijgen...

2016-12-23 13.09.36.jpg
    En nummer 2 : Niet altijd nodig maar je kan er niet zonder !!!

2016-12-23 12.53.54.jpg
    30 december hebben we de overdracht....er moet nog wel wat leeggeruimd worden door huidige huurder De andere zijde staat nog voller...

2016-12-19 19.14.18.jpg
    Had ik deze al laten zien ? Ons nieuwe naambord voor aan de geven , gemaakt door een bedrijf aan wie wij normaal hout leveren. Eerst dacht ik aan een houten bord maar dat werd qua tijd wat lastig....daarom dit forex bord.... #blijmee

Straks even naar de werkplaats met goede vriend GAV . Hij wilde nog een salontafel maken en daarmee help ik graag natuurlijk. Verder nog even een beetje opruimen en een aantal planken kersenhout verwerken. Verder komen er nog 2 klanten langs om hout te halen. Wordt weer een mooie ochtend.

De zaterdagochtend-houtwinkel-is-geopend-actie gaan we vanaf 1 februari weer invoeren in de nieuwe werkplaats, daar kan ik me enorm op verheugen. Gezellig een ochtendje met andere houtbewerkers, beetje hout kijken, koffie drinken, ideeen uitwisselen, meer hout en koffie....yep....Daar word ik gelukkig van.....

Oh ja, mocht er iemand veel verstand hebben van grote roldeuren stuur dan aub even een pb'tje. Heb eigenlijk wat advies nodig over het schoonmaken en onderhoud van onze roldeur..T is me nogal een beste namelijk...5 meter breed...haha...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten

Oh ja, mocht er iemand veel verstand hebben van grote roldeuren stuur dan aub even een pb'tje. Heb eigenlijk wat advies nodig over het schoonmaken en onderhoud van onze roldeur..T is me nogal een beste namelijk...5 meter breed...haha...
    Lijkt mij werk voor de verhuurder....
    vriendelijke groeten,

Ronald Kanne

www.ronaldkanne.nl
    www.dehoutdraaierij.nl

facebook.com/ronaldkanne

Ligt er aan over wat het gaat. Gebruikelijk ben je als huurder verantwoordelijk voor het normale dagelijkse onderhoud. Schoonmaken, beetje smeren miss. Grote zaken horen bij de verhuurder zoals shilderen en vervangen

Normaal genomen komt dat voor rekening van de verhuurder tenzij in het huurcontract anders is overeengekomen.
    Daarbij moet ook rekening gehouden worden met een jaarlijkse keuring i.v.m. veiligheid.
    Bij ons in de buurt is een kind van de eigenaar van de loods om het leven gekomen toen de deur door een technisch gebrek ongeremd naar beneden kwam.
    Daarbij bleek dat aan de deur jarenlang geen onderhoud was gepleegd, laat staan er een jaarlijkse keuring had plaats gevonden.

M.vr.gr. Jan

Forum Rechten