Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 129 van de 129 EersteEerste ... 2979119127128129
Resultaten 1.281 tot 1.285 van de 1285
    Kijk, lekker bezig!
    Maar....hoort dat touw niet bij ‘bot’ te liggen?
    Groeten, Raymond

Hahahaha die @sunrayes . Straks kom ik in de wp en zit er een stuk touw op de lintzaag....

Iedereen heeft vast wel zo'n lijstje met dingen die hij/zij wil aanschaffen of andere zaken die opgestart kunnen worden. Die dingen blijven maar in het hoofd rondzwemmen. Nou, bij mij werkt het wel zo.. gisteren alles maar eens even uitgerukt en overal bij gezet wat de reden is dat het nog niet is gebeurd. Werkt bijzonder verhelderend. Als je maar 1 x per jaar iets nodig heb is het misschien beter om even iets te lenen of die activiteit uit te besteden. Verder voordeel is dat het geld in mijn broekzak blijft zitten.

Met een beetje geluk hebben we morgen een nieuwe boekhouder. Met meerdere boekhouders heb ik gesprekken gevoerd om te zien welk bedrijf het beste bij ons past. Ik sta liever in de werkplaats dan dat ik me met papierwerk bezig hou. Vandaag een 2e gesprek met een selectie uit de mensen die ik sprak. Straks weer een zorg minder.

Nu richting werkplaats, fijne dag allemaal.

20190107_143828.jpg
    Maandag heb ik samen met een klant (bijna 80jaar) deze plank gezaagd en geschaafd. Man,ik hoop dat ik op die leeftijd nog zo bezig ben. Tijdens de koffie heb ik vaak de mooiste gesprekken met mensen die komen helpen. Waar de ene vele boeken heeft geschreven is de andere een grootmeester in het bewerken van metaal.

Gisteren heb ik lekker een dagje vrij gehad....ja.je leest het goed...hahaha.... vandaag heb ik dus dubbel zin om aan de slag te gaan .

oud hout
    Ingeschreven
    Jan 2012
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MasaveHout Bekijk Berichten
    Erg blij met deze lijmklemmen. We konden niet vinden wat we zochten dus hebben we een serie van deze klemmen laten maken. Werkt super. Bij bepaalde klussen is het nodig om hout te verlengen.
    Dat ziet er erg handig uit. Is iets vergelijkbaars echt niet op de markt? Mag ik vragen wat dit kost? Ik heb er wel interesse in.

@bijtel, ik heb het niet kunnen vinden. Stuur anders even pb over de klemmen en hoeveel je er wilt hebben.

Straks weer naar de werkplaats. Eerst paar kleine schaafklusjes, een partij hout uitzoeken en dan opruimen. Wordt een mooie dag.

Forum Rechten