Blog : Mijn belevenissen in houtland

joppe

Actieve deelnemer
21 mei 2010
257
0
Apeldoorn
Hallo Rick,

Elkaar alweer een tijd niet gezien, maar dit is wel weer mooi nieuws. Alvast gefeliciteerd. Wordt weer een drukke periode. Zal allemaal wel lukken wanneer jezelf in acht blijft nemen.
Succes Jos
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@emilio : Toevallig gisteren een aantal stellingen gekocht. Deze komen 1e week januari gelijk binnen. Bijna 24 strekkende meter en bizar hoog. Die hoogte zijn we niet echt nodig dus misschien maak ik ze wat korter en dan heb ik gelijk wat kleine stellingen:p

2016-11-28 18.58.51.jpg
Gisteren kreeg ik dit van mijn dochter...ze wil graag een grote muurtekening maken met Masave erop....tof he !!
 

shadowman

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
181
0
Gefeliciteerd Rick.
gaaf dat je dochter zo fanatiek is met het bedrijf,lekker laten tekenen.
succes met de nieuwe ruimte
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@shadowman : Het is inderdaad leuk dat ze zo fanatiek is.....nou ja....soms....ik kan natuurlijk niet op tegen nieuwe vlogs van enzo knol....hahaha


Met een beetje geluk kan ik komend weekend al even de nieuwe werkplaats in met een electricien. Er moet nogal wat kabel getrokken worden namelijk en het is wel handig om te weten wat,waar en hoe. Er ligt al eaa aan krachtstroom, dit gaan we allemaal nakijken en dan tevens het plan maken voor de uitbreiding. Er zijn vast veel mensen die zoals zelf doen maar ik heb echt geen verstand (vind t ook niet erg leuk :p) van deze zaken. Langzaam maar zeker begint er zich een goed beeld te vormen met alle mogelijkheden. Heb al schetsen gemaakt voor eventuele tussenwanden en verdiepingsvloeren. We richten alles nu zo in dat we later zonder veel extra werk deze wijzigingen aan kunnen brengen.

Vandaag mag ik erg vroeg aan de slag...over een 15 minuten staat er een deel van de nieuwe voorraad hard maple.... En dat is ook hard nodig. T was op !!!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Rick, gefeliciteerd met de nieuwe stek.
Ik had dit draadje ergens gemist dat je gaat verhuizen.
Succes daar op de nieuwe stek.
 

Piet Groeneweg

Actieve deelnemer
13 mei 2013
612
10
H'meer
Rick,
Ik zie dat dit nu al pagina 89 is van jouw draadje op dit forum.
Ga je het als boek uitgeven als je bij pagina 100 komt? :D
 

rmenkveld

Post veel
7 mrt 2015
1.693
99
Utrecht
HandCAD Rick! Of AutoCAD voor dummies, beide termen alswel deze manier van werken worden bij ons aan boord gebruikt!
gefeliciteerd met de nieuwe stek!

grt. Ruben
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@piet : Da's een goed idee !!!

@rmenkveld : hahaha..handCAD... Ja, met dit soort dingen hou ik echt van deze manier. Eigenlijk maak ik alle ontwerpen ook gewoon met potlood,liniaal en papier...

@ad / sirjacobs : Bedankt !!!

2016-12-03 17.11.24.jpg

Sint is mijn beste vriend !!!! Koffiezetapparaat,kopjes en lepeltjes....check !!!
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@emilio : inderdaad ...de rest is bijzaak...hahaha

@katma : uhmmm....nou....uhmmm....nee....nog niet.....

@willempie : Bedankt !! We hebben straks inderdaad eindelijk een plek voor alle bestellingen. heerlijk lijkt me dat. Nu is het altijd zoeken naar wat ruimte.


Vandaag gaan we een hele partij stekkers,kabel ed bestellen. Er moet best nog wel veel verbouwd worden aan de electrische installatie. Gelukkig hebben we daar erg goede hulp bij. Ik kan best een kabel trekken en een buis aan de muur timmeren...maar verder houdt mijn kennis op.

2016-11-23 08.57.05.jpg

Deze opstelling was ik vergeten in het plan. Gisteren firma Gerretsen gemaild en wordt in januari meegebracht..heel fijn....

2016-12-06 09.27.01.jpg
Gisteren ben ik begonnen met schuren van een aantal platen mappa burl.....heerlijke bezigheid... Vrijdag halen we nog 1 grote plaat naar binnen... In de nieuwe werkplaats gaan we een soort vlakfreestafel bouwen voor dit soort enorme platen.

Ook had ik ooit t plan om mijn ebaywinkel te starten.....mmmm....dus tot op heden echt bij een plan gebleven..... Nu ligt er ook een plan voor een andere website.... Tja, je kan maar met 1 ding tegelijkertijd bezig zijn.

Nu eerst naar de wp om iemand te helpen aan wat noten en esdoorn, daarna nog even wat orders klaarmaken. Krijg ook nog wat bezoek uit het buitenland, iemand wil kijken wat we volgend jaar voor zijn bedrijf kunnen betekenen. Ben benieuwd.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
@rmenkveld...ja...zo heet ie...ik kon maar niet op de naam komen....

@piet : ja...icekoud

@rjmulder : Da's inderdaad net een schilderij....

Gisteren en vandaag was het weer bijzonder gezellig hier. Ik kan niet wachten om de "winkel" weer open te kunnen doen op vaste momenten. Het is echt enorm leuk om mensen live te helpen aan hun hout. Dit was een "zuiderburen-weekend". Via de mail veel contact gehad en nu eens live kunnen ontmoeten, echt heel tof !!!

Vanmiddag komt er nog een zeer bewaarde klant een enorm tof stuk hout ophalen...Ben benieuwd of het in zijn auto past:D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.