Iemand in de buurt van hengelo die iets voor me wil ophalen?

PBT

Actieve deelnemer
De titel zegt het eigenlijk al... Ik heb op een veiling een partij freeskoppen gekocht, en nu ben ik op zoek naar iemand die deze woensdag tussen 9.00 en 16.00 voor mij in hengelo wil ophalen en verzenden (tegen betaling).
Is er iemand die dit voor mij zou willen doen?

Alvast bedankt,

Peter
 

simonklein

Actieve deelnemer
24 jul 2014
175
1
Ik weet dat hier speciale bedrijven voor zijn die dit doen, ook grote spullen enz. bezorgen doen ze ook, zie ze af en toe in de straat rijden hier maar kan niet op de naam komen...
 

PBT

Actieve deelnemer
https://www.troostwijkauctions.com/...-aannemer-bouw&utm_content=BidConfirmationLot

als je op het kaartje klikt is het in de buurt van arnhem. lijkt me dus hengelo in gelderland te zijn. Ik wist overigens niet eens dat er 2 Hengelo's waren
Ophalen door een bedrijf is erg duur, heb ik ooit overwogen maar uiteindelijk zelf gegaan.

Gaat om volgend kavel, ongeveer 25 freeskoppen. Zal dus wel een behoorlijk gewicht zijn.

https://www.troostwijkauctions.com/...-aannemer-bouw&utm_content=BidConfirmationLot
 

lhoornweg

Actieve deelnemer
14 aug 2014
468
7
Sorry, das voor mij de verkeerde Hengelo, hopelijk kan iemand anders je helpen.
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Als je wat kunt regelen mbt ophalen op een andere tijd dan kan ik misschien langs gaan. Op de genoemde tijden is het voor mij vrij lastig ivm werk.
 

Jeevanbee

Actieve deelnemer
11 mei 2013
231
0
Doetinchem
Ik heb bij BVA wel eens kunnen schuiven met spullen ophalen...Geen idee hoe Troostwijk daarmee is.

Dinsdagmiddag is voor mij geen probleem.... Leg ik het daarna bij je Felder in Barneveld, kunnen ze het daarmee verzenden ;)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.