Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 14

Iemand in de buurt van hengelo die iets voor me wil ophalen?

De titel zegt het eigenlijk al... Ik heb op een veiling een partij freeskoppen gekocht, en nu ben ik op zoek naar iemand die deze woensdag tussen 9.00 en 16.00 voor mij in hengelo wil ophalen en verzenden (tegen betaling).
    Is er iemand die dit voor mij zou willen doen?

Alvast bedankt,

Peter

Wat is het adres, hoeveel is het ongeveer?

Ik weet dat hier speciale bedrijven voor zijn die dit doen, ook grote spullen enz. bezorgen doen ze ook, zie ze af en toe in de straat rijden hier maar kan niet op de naam komen...

Welle Hengelo gaat het om? Gelderland of Overijssel?

https://www.troostwijkauctions.com/n...onfirmationLot

als je op het kaartje klikt is het in de buurt van arnhem. lijkt me dus hengelo in gelderland te zijn. Ik wist overigens niet eens dat er 2 Hengelo's waren
    Ophalen door een bedrijf is erg duur, heb ik ooit overwogen maar uiteindelijk zelf gegaan.

Gaat om volgend kavel, ongeveer 25 freeskoppen. Zal dus wel een behoorlijk gewicht zijn.

https://www.troostwijkauctions.com/n...onfirmationLot

Sorry, das voor mij de verkeerde Hengelo, hopelijk kan iemand anders je helpen.

geen probleem ihoornweg

Toevallig iemand anders die dit voor mij zou kunnen en willen doen?

Als je wat kunt regelen mbt ophalen op een andere tijd dan kan ik misschien langs gaan. Op de genoemde tijden is het voor mij vrij lastig ivm werk.

De tijd is ook mijn probleem anders zou ik zelf wel gaan.
    Ik betwijfel of er iets te regelen valt qua tijden. Denk niet dat troostwijk dat wat uit maakt

Ik heb bij BVA wel eens kunnen schuiven met spullen ophalen...Geen idee hoe Troostwijk daarmee is.

Dinsdagmiddag is voor mij geen probleem.... Leg ik het daarna bij je Felder in Barneveld, kunnen ze het daarmee verzenden

Forum Rechten