Zaaglinten slijpen

Grizzly

Actieve deelnemer
30 jan 2015
115
0
Oosthuizen
Ik wilde een paar van mijn zaaglinten laten slijpen, die op de Hammer N4400 liggen.
Bij controle bleek, dat zij alleen mijn standaard Hammer zaaglinten konden slijpen.
Mijn Tuffsaws Vari-tooth en Sabrecut linten konden niet geslepen worden, doordat zij een afwijkende tandzetting hadden.

Weet iemand of er een adres is waar men wel vari-tooth zaaglinten kan laten slijpen?
Anders is dit misschien voor sommigen een reminder, dat als deze linten niet (of niet makkelijk) te slijpen zijn, het uiteindelijk duurdere linten worden dan gedacht. :confused:
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
146
Enkhuizen
Probeer eens bij de Enkhuizer Slijp Inrichting, De Dolfijn 47, 1601 ME Enkhuizen, 0228 313 394
Ze slijpen heel veel voor legio bedrijven in de verre omtrek.
Ook vertegenwoordiging van Dictum.
 

Grizzly

Actieve deelnemer
30 jan 2015
115
0
Oosthuizen
We zitten onder Hoorn, dus Enkhuizen is een mogelijkheid.
Overijssel is net even aan de andere kant van Nederland :)
 

@lex

Actieve deelnemer
26 okt 2010
242
0
Gert Jan van Kooten in Baarn kan dit geloof ik. Die heeft ook al mijn linten van de EOGS opnieuw gelast omdat die:
-onder een (flauwe) hoek waren gelast in plaats van recht
-lassen hadden gemaakt die heel snel loslieten

De lassen van Gert Jan zijn erg goed. Hij slijpt heel mooi en ik vind zijn prijzen en service top!

@lex
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.