M'n eerste Youtube video

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland

Dominic Bender organiseert "The challenge tree" contest en dit is mijn inzending ;)

Met een Groet,
Maurice
 
Laatst bewerkt:

massis

Actieve deelnemer
4 mei 2012
657
49
Bilzen, BE
Niet alleen een erg leuke video met een mooi resultaat, maar ook een werkplaats om flink jaloers op te zijn! Mooi!
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.763
459
Almere
Wat een waanzinnig leuk filmpje! Kan zo mooi alle machines/werkwijze zien en ook nog een waanzinnige werkplaats. En dan zo'n eindresultaat;)
 

rendew

Post veel
30 jun 2010
1.356
79
Amsterdam
Dat hakt er lekker in !!!
Mooie werkplaats (KWIJL ) , mooi camera werk en een mooie schommel .

En wanneer komt movie 2 ?
 

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.281
147
Enkhuizen
Wat mij betreft heb je nu al gewonnen. Kunnen we ergens stemmen?
En wat een mooie spullen en ruimte daar in het verre Finland. Ik kwijl met de rest mee. Je hebt zo wel een overstroming in NL veroorzaakt .....
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
@rendew

Movie 2…? Ik was/ ben erg benieuwd wat “men” er van vindt. Na de reacties die ik nu al heb mogen ontvangen krabte ik me eens achter het oor en denk dat het misschien de moeite is er meerdere te maken. Ik heb in ieder geval een hoop plezier beleeft aan het filmen en het knippen en plakken.

@O Peatey

Nee, er valt niet te stemmen. De competitie is er voor de lol. Op het eind van de rit zal een randomizer een “winnaar” uit de pot trekken.

Allen dank voor de bemoedigende woorden! Maar ik kan ook best wel wat kritiek verdragen hoor! :rolleyes:

De werkplaats is nieuwbouw die we meteen na de renovatie van ons (toen) nieuwe huis, in de tuin gebouwd hebben. Nu al weer zo’n drie jaar in gebruik.

Vriendelijke Groet,
Maurice

PS: Tuurlijk Jaap!
 

Houtie

Nieuw lid
15 sep 2014
23
0
Geweldig filmpje en een mooi resultaat. Ik ben wel benieuwd naar meer van deze geweldige filmpjes.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.056
66
Mooie schommel is het geworden. Leuk filmpje.

Ik had alleen nog een kleine opmerking over de instelling van de geleider op minuut 1:30. Vind de geleider ver achter de zaag door steken. Niet bang dat het gaat klemmen?

Ik heb altijd geleerd dat met zagen van massief hout de geleider niet verder dan de helft van de zaag. Met plaatmateriaal mag hij er wel voorbij.
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Mooie schommel is het geworden. Leuk filmpje.

Ik had alleen nog een kleine opmerking over de instelling van de geleider op minuut 1:30. Vind de geleider ver achter de zaag door steken. Niet bang dat het gaat klemmen?

Ik heb altijd geleerd dat met zagen van massief hout de geleider niet verder dan de helft van de zaag. Met plaatmateriaal mag hij er wel voorbij.

Da's een goeie jefmen en waardeer de opmerking. Van klemmen gelukkig nooit last gehad!
 

Botte Bijl

Actieve deelnemer
16 dec 2011
202
0
Finland
Ik weet best wat kickback is jefmen :) Ik ben comfortabel met dat wat ik doe en denk dat een ieder nooit en te nimmer z'n comfort-zone moet overschrijden.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.