het werd een keer tijd

leendert

Actieve deelnemer
22 mrt 2010
166
3
IMG_0651.jpghallo allemaal,

Na ruim 2 jaar toch ook maar eens mezelf voorstellen,

Mijn naam is Leendert Osté, getrouwd , 2 kinderen ,1 kleinkind, ( de 2de is onderweg) en werkzaam bij een bekende horecagroothandel.
De laatste 10 jaar van zijn leven was mijn vader een fervent houtdraaier maar toen bleek dat hij niet lang meer had heeft hij al zijn gereedschap verdeelt tussen mij en mijn broer. ik kreeg o.a. één van zijn draaibanken, tot dan had ik altijd gedacht dat het een ouwe-mannen-ding was maar nadat ik het een keer geprobeerd had heb ik die draaibank onmiddelijk teruggebracht en gevraagd of ik een betere mocht hebben want dit was toch wel heel erg leuk en aldus geschiedde. Sindsdien draai ik zoveel mogelijk waarbij iok me af en ote spijtig bedenk waarom ik dit niet veel eerder heb ontdekt.

tot horens/ziens

Leendert

Ps, het werkstuk op de foto is gemaakt naar een voorbeeld van Jan Pranger uit één van de uitgaven van Radius, waarvoor dank.
 
Laatst bewerkt:

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.