Open Huis Masave / Houtdag Zwolle 31 mei 2015

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Ik kan niet wachten tot het zover is.

Ja Rick, je bent niet de enige.
Ik en mijn Vlaamse houtdraaiers collega's van West Vlaanderen zijn daar druk mee bezig. Het leeft hier in West Vlaanderen.
Heel wat moois is al bij mij terecht gekomen om bij u te komen tonen.
De komende bijeenkomst (29 april '15) verwacht ik nog heel wat werkstukken om mee te brengen en ten laatste 25 mei '15 zal ik er nog bij krijgen.
Dus beste forumleden, het zal de moeite waard zijn om langs te komen bij MasaveHout.
 

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Oei, dan moet ik even kijken of ik niet een te grote kater heb.
30ste vier ik me verjaardag :D zo niet dan neem ik me pa mee denk ik. Lijkt me leuk om eens te zien.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Afgelopen week kreeg ik telefoon van mensen die vroegen of er nog plek was : Plek genoeg ! Er was geen plek meer voor het geven van demo's maar iedereen is van harte welkom om langs te komen en alles te bekijken !!
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Het inpakken, verzamelen van mijn eigen werkstukken is vanavond gestart om af te reizen naar Zwolle op 31 mei.
Hier al een deel en er komen er nog wat bij.
P5121100.jpg

Hier al wat verzamelde, verpakte werkstukken van andere Vlaamse leden, maar er volgen er nog met de komende bijeenkomst op 25 mei.
P5121105.jpg

Groetjes Sirjacobs Didier en we tellen af.
 

MasaveHout

Post veel
3 feb 2013
1.636
204
48
zwolle
www.masave.nl
Nog een week en dan is het zover !! Morgen ga ik weer verder met de voorbereidingen. Er moet nog wat hout vervoerd worden tussen de winkel en de werkplaats. Daar ga ik morgen mee beginnen. De eerste twee dozen staan al klaar met oa pink ivory,cocobolo,ebben,honingboom,peer enz enz.... Morgen ga ik het "akoustische gitaarhout "selecteren wat ik mee wil nemen. En zo neem ik elke dag wat mee richting werkplaats. Daar wordt t nu hoe langer hoe voller dus waarschijnlijk parkeer ik alles eerst in de opslag buiten voordat ik alles in de werkplaats zet...anders worden mijn mede houtzagers knettergek..:)
 

H.Katan

Actieve deelnemer
15 jan 2014
247
5
Is het heel brutaal om te vragen of er mensen zijn die vanuit Eindhoven en omgeving naar de open dag gaan met wie ik mee kan reizen ?
Ik zou dat zeer op prijs stellen .
Ik ben ook heel benieuwd naar mensen die ik alleen maar als naam ken, en als er niemand van Eindoven gaat of geen extra passagier wil dan ga ik met het ov naar Zwolle .
 

Rien van Lieshout

Actieve deelnemer
20 sep 2012
699
1
Oostelbeers
Is het heel brutaal om te vragen of er mensen zijn die vanuit Eindhoven en omgeving naar de open dag gaan met wie ik mee kan reizen ?
Ik zou dat zeer op prijs stellen .
Ik ben ook heel benieuwd naar mensen die ik alleen maar als naam ken, en als er niemand van Eindoven gaat of geen extra passagier wil dan ga ik met het ov naar Zwolle .

Als er geen gekke dingen tussenkomen ga ik vanuit Oostelbeers naar Zwolle.
Van mij mag je meerijden als je wil.

Laat maar wat horen.
Rien.
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hier mijn definitieve collectie rond balpennen, sleutelhangers en sfeerlichtjes die meekomen naar de opendag bij Rick.
Ze zijn allemaal op zoek naar een eigenaar.
Wie weet bent u een eigenaar van één van deze objecten.
P5251134.jpg
Nu komende woensdag is er nog een bijeenkomst van de Vlaamse Gilde van houtdraaier waarvan er nog een aantal stukken meegegeven zullen worden die tentoongesteld worden bij Masave.
Mijn draaibankje werd vandaag netjes gepoetst en de beitels werden keurig geslepen voor de demo nu komende zondag.
Vrijdag wordt mijn wagen vol gepropt om zaterdag al af te reizen naar Nederland waarvan mijn vrouwtje en ik ergens nog een daguitstap doen.
We overnachten in Nederland aangezien de grote afstand. Zondagmorgen nog een kleine afstand doen om bij Rick aan te komen.
Daarna alles netjes klaar zetten en hopelijk mag ik vele forumleden ontmoeten.
Tot zondag en hoe zeggen ze dat in Nederland?
Doeiiiiiiiii.

Groetjes Sirjacobs Didier en Karien De Smet.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
48
zwolle
Ik zit hier met een enorme grijs op mijn gezicht de berichten te lezen. Fantastisch hoe enthousiast iedereen is. Dat belooft veel voor komende zondag. Allemaal mensen met dezelfde liefde voor houtbewerken bij elkaar....Yep...dat wordt een fijne dag !

Voor de mensen die specifieke houtwensen hebben : Geef dat nog even door per pb ! Op de dag zelf kan er niets gezaagd/geschaafd worden namelijk.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.