opbergsorteerbakjessysteem....

burley

Actieve deelnemer
15 jan 2012
346
0
Apeldoorn
gelukkig maar, want ze breken ook bij de vleet. Zeker de grotere bakken zijn zeer slecht van kwaliteit, een afrader wat mij betreft.
 

samvg

Actieve deelnemer
11 apr 2012
123
0
Destil heeft op het moment de sorteerbakken van stanley fatmax in de aanbieding voor 12,50 de lage en 14,50 de hoge. Prijs ex btw

Dat zou mij wel interesseren maar ik vind ze niet terug op hun site. Heb je misschien een link?
Alvast bedankt.
 

kreidler

Actieve deelnemer
1 aug 2013
181
0
Lochem
Ook heb ik de kasten uit Holten.
Heb er wel een met vakjes en lades.
Showmodel en een met een haartje in de lak,dus voor weinig....
Ben dik tevreden,en een beetje stof in de bakjes lig ik niet wakker van.
Heb er ook een di chte kast gekocht voor spul wat ik liever wat netter en stofvrij hou.

Mvg Pascal.
 

Okke

Actieve deelnemer
29 mei 2010
521
15
Ik heb het zo opgelost:
30hoft2.jpg
 

XXL66

Actieve deelnemer
5 mrt 2009
163
5
Van die knopentubes (bij het naaigerief) met schroefdeksel is misschien een idee, transparent, stofvrij, in alle maten, makkelijk mee te nemen op verplaatsing. Op alibaba al vanaf een paar cent...
 

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Van de week even bij A.C Tion binnen gelopen en daar hadden ze 2 soorten bakjes staan die ik wel geschikt acht
prijs rond een euro en niet van dat plastic dat te hard is en scheurt/barst als je er een koekje in laat vallen

Of het die worden ben ik nog niet uit, maar het zijn goede kanshebbers
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.283
220
't hoofd van Overijssel
Heb al jaren 4 lade's met potjes als schap hangen in de schuur. Werkt eigenlijk wel grandioos. Als je wat nodig hebt kan je het zo vinden en wil je het potje meenemen dan is dat ook mogelijk. Inmidels is het systeem te klein maar voor de basis zaken ruim genoeg.

IMG_0004-019.jpgIMG_0001-023.jpgIMG_0002-022.jpgIMG_0003-020.jpg
 

gompy58

Actieve deelnemer
15 jan 2013
315
1
en toch is dat analoge jampot systeem op de eoa manier nog steeds het beste, het is iig transparant en voor iedere gebruiker doorgrondelijk :)

Ik heb hier die bakjes gehad, stofnest. Ik heb koffers gehad van stanley, fijn als je net ff de sluiting niet goed dicht hebt zitten.... Ik heb van die metalen dingen gehad waar die hard plastic laatjes in zitten. Dat lijkt leuk maar idd breekbaar maar eigenlijk ook gewoon te klein. Haal maar eens een doos schroeven van laten we zeggen... 5mm x 6 cm oid. Hoeveel laatjes wil je alleen al met die maat gaan vullen ? of ga je dan dubbelop doen. Beetje in de laatjes en de rest in het doosje...

Momenteel werk ik hier ff met de koffie blikken van Illy. Niet zo transparant helaas maar wel degelijk. Om het werkbaar te maken heb ik op de deksels een enkel exemplaar van de inhoud geplat. Werkt voor mij op dit moment. Straks gaat er gewoon een keukenkastje met allemaal lades gevuld worden met van die vakjes. Schroeven etc erin en lade dicht.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.