Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: gezocht: 10 kistjes

gezocht: 10 kistjes

Hoi iedereen,

Ik ben op het moment student aan de TU Eindhoven en lid van een dispuut. Wij zijn relatief jong en kennen dan ook nog geen afgestudeerde leden. Ikzelf en andere zijn echter bijna klaar met onze studie dus we vonden het met zijn alle tijd om te gaan kijken naar een passend geschenk voor onze leden die afstuderen. Wij vonden dat het zowel functioneel moest zijn en het moest mooi staan bij iemand op de schouw. Een item om trots op te zijn dus. Ons dispuut heet Hephaestus (god van smederij) en wij houden dan ook wel van een avondje vuur stoken. Daarom wilden we graag een mooi kistje maken waarop ons logo te zien is, gegraveerd, gebrand, ingelegd, of iets dergelijks. Het kistje zal dan voor ons een tondeldoosje worden met allerlei spullen welke nodig zijn om vuur te maken onder alle omstandigheden(dit leren we onze aspiranten dan ook) + wat extra dingen die bij de persoon zelf passen.

We dachten aan een kistje van ongeveer 25x15x7cm, eventueel met een scheidingswand in het midden van de kist. Houtsoort hebben we nog geen zicht op, maar de eis van de schouw zou wel duiden op een luxere houtsoort. Een medelid dacht aan kersen of olijf, ikzelf nijg meer naar een combinatie van donker en licht, bijvoorbeeld walnoot met esdoorn. We zoeken in totaal zo'n 10 kistjes, 1 meer of minder maakt daarbij niet uit. We hebben verder geen kijk op wat het kost, maar we dachten zelf aan een bedrag rond de 40 euro per kistje. Verder hebben we weinig eisen aan vorm, ontwerp en dergelijke dus daar is veel vrijheid in te vinden. De eerste afstudeerder verwachten we binnen 2 maanden, dus er zit een klein beetje haast achter. Het logo waar ik over sprak is hier te vinden op mijn dropbox: https://www.dropbox.com/s/kfynqkz01jjsb17/Logo_achtergrond_wit.jpg?dl=0

Aangezien ikzelf helaas niet de spullen bezit om dit te maken nu de belangrijke vraag of iemand van jullie me kan helpen met dit klusje.

Groeten Ruud
    Laatst gewijzigd door RuudvdLooij; 23-02-15 om 15:19.

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Ruud,

Daar kan ik je wel mee helpen !!
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Hey Ruud,
    Wat grappig dit. Studeren we toch bijna tegelijk af!

Ik kan eventueel wel de logo's frezen in de plankjes met mijn CNC. Ik heb een bereik van 12x22cm, maar dat is echt max max. Ik zou ook een sjabloon kunnen frezen zodat je met lak bijvoorbeeld het logo aan kunt brengen?

Groetjes Justin (Die van de tu)

Forum Rechten