Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 7 van de 7

defecte plank gevraagd

Ik ben op zoek naar een stukje essen of ander lichtgekleurd hout van ongeveer 80cm lang en een breedte van 15-20 cm. dikte maak eigenlijk niet zo heel veel uit, ongeveer 15-25mm?
    Het moet een stamdeel zijn( dus liefst 1 kant recht gezaagd(hoeft niet,kan ik ook zelf maar dan liefst wel iets breder dan 20cm

Nog een en de belangrijkste vereiste: DEFECTEN, hoe meer hoe beter scheuren tot 30cm vanaf de kant?, prima!
    Heb je iets liggen en wil je het kwijt-> pb me even

Niemand die mij hieraan kan helpen??

Ik zou es langs een houthandel gaan die hebben vast een defecte plank liggen die anders in de haard verdwijnt ��

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    Ik had het niet opgemerkt maar ik zit net over de grens en heb nog resten van een esdoorn boom in stamdelen, erg wit in 52mm dik met vlekken noesten wormgaten en alles wat ik juist niet graag heb!
    Kan het op maat verzagen, en bij houthandel Claesen in Tongeren weet ik dat er nog een paar schaaldelen laatste keus es liggen. Daar kan je ook zonder probleem er een stuk van kopen.

BenchWorks, zitten er toevallig ook scheuren in? Want dat is een beetje een prior
    (eventueel foto's zou erg fijn zijn)

John, ben bij 4 houthandels geweest en die konden mij allemaal niet helpen helaas..

Senior Member
    Ingeschreven
    Mar 2011
    nog één schaaldeel van de bovenkant van de boom met hier en daar een grote knoop, en een stuk van 65 cm met een barst

IMG_20150227_152107.jpg

IMG_20150227_152140.jpg

Bedankt voor de foto's!
    Ik laat je zsm iets weten!

Forum Rechten