Vraagje?

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Ik zag onder mijn forum naam een nieuwe aanduiding staan.Misschien is dit al enige tijd. Nico Oosthoek heeft in het verleden al eens een vraag hierover gesteld (even gekeken in de zoekmachine) maar of het antwoord hierop juist en volledig was weet ik niet.
Dus als Baas of een van de gewaardeerde hulpen mijn nieuwsgierigheid kan stillen. Oud hout ????? wat is er nog meer? Brandhout?
 

Bosquet

Actieve deelnemer
12 dec 2014
569
70
Drachten,
www.bosquet.nl
Ha Wim !

Ik zag hem recent ook staan. Bij Tuoh volgens mij. Deze aanduiding zal je verkrijgen bij het bereiken van meer dan 1.000 (??) posts.

Bij mij staat er "senior member" en die status verkreeg ik bij (uit mijn hoofd...) het plaatsen van mijn 100ste post.
 

vandikte

Post veel
3 jul 2013
1.761
459
Almere
Ik zag onder mijn forum naam een nieuwe aanduiding staan.Misschien is dit al enige tijd. Nico Oosthoek heeft in het verleden al eens een vraag hierover gesteld (even gekeken in de zoekmachine) maar of het antwoord hierop juist en volledig was weet ik niet.
Dus als Baas of een van de gewaardeerde hulpen mijn nieuwsgierigheid kan stillen. Oud hout ????? wat is er nog meer? Brandhout?

Wees maar blij dat er niet "reclaimd" staat...:cool:(ik vind het wel een mooie eretitel)
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.