Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 3 van de 3

Onderwerp: Vraagje?

Vraagje?

Ik zag onder mijn forum naam een nieuwe aanduiding staan.Misschien is dit al enige tijd. Nico Oosthoek heeft in het verleden al eens een vraag hierover gesteld (even gekeken in de zoekmachine) maar of het antwoord hierop juist en volledig was weet ik niet.
    Dus als Baas of een van de gewaardeerde hulpen mijn nieuwsgierigheid kan stillen. Oud hout ????? wat is er nog meer? Brandhout?

Ha Wim !

Ik zag hem recent ook staan. Bij Tuoh volgens mij. Deze aanduiding zal je verkrijgen bij het bereiken van meer dan 1.000 (??) posts.

Bij mij staat er "senior member" en die status verkreeg ik bij (uit mijn hoofd...) het plaatsen van mijn 100ste post.
    Groeten, Ekko

"In theorie is er geen verschil tussen theorie en praktijk. In de praktijk wel..."

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim Kluck Bekijk Berichten
    Ik zag onder mijn forum naam een nieuwe aanduiding staan.Misschien is dit al enige tijd. Nico Oosthoek heeft in het verleden al eens een vraag hierover gesteld (even gekeken in de zoekmachine) maar of het antwoord hierop juist en volledig was weet ik niet.
    Dus als Baas of een van de gewaardeerde hulpen mijn nieuwsgierigheid kan stillen. Oud hout ????? wat is er nog meer? Brandhout?
    Wees maar blij dat er niet "reclaimd" staat...(ik vind het wel een mooie eretitel)

Forum Rechten