Mister_D stelt zich voor...

Mister_D

Nieuw lid
15 feb 2015
2
0
Hallo forummers,


Ik lees al een tijdje ongeregistreerd mee, maar vanochtend heb ik me aangemeld en wil me bij deze dan ook maar even voorstellen.

Omdat ik niet iedere avond op de bank of achter de computer wil zitten was ik op zoek naar een nieuwe hobby. En al snel kwam houtbewerking bovenaan de shortlist te staan.
Echt houtbewerken heb ik sinds de LTS, waar houtbewerking een bijvak was, niet meer gedaan. Tot nu toe was het beperkt tot wat 'simpel' kluswerk en/met een beperkte set gereedschappen.
Ik heb al een lijstje gemaakt met gereedschappen die ik denk nodig te hebben, maar voordat ik tot aanschaf overga wil ik graag van jullie weten of ik de juiste keuzes heb gemaakt. Die vragen zal ik in de betreffende subfora stellen.

Op mijn projectenlijst staan al een heleboel projecten, maar ik ga maar beginnen met de simpele dingen zoals een tuinkast (op aandringen van de vrouw), dienblad, doosjes/kastjes, en een hoop dingen om technieken te oefenen.
Ik heb hier al een aantal erg mooie projecten voorbij zien komen... Ik hoop dus hier een hoop kennis op te doen.


Groet,
Mister_D
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.