Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 17

Tijd om netjes voor te stellen.

Beste Mensen,

Na een tijdje "mee gesurft te hebben" op jullie interessante en educatieve site, wil ik mij hierbij graag voorstellen.

Ik ben Sander van Boekel, 35 jaar en van beroep lijstenmaker en restaurateur. Een ambachtelijk vak met daarin oa een grote rol weggelegd voor het werken met massief Ayous en de nodige soorten wortelfineren. Maar ook het steken van ornamenten en vergulden.

In de spaarzame vrije uurtjes klus ik graag aan mijn huis en trek ik het bos in op de mountainbike.

Op woodworking vind ik de nodige tips en truucs die ik soms goed kan gebruiken in mijn atelier. Wellicht dat ik ergens mijn steentje bij kan dragen op het prachtige gebied van houtbewerking.

Groeten Sander

Athanor
    Guest
    Welkom op het forum! We maken graag gebruik van je kennis en ervaring.

Fons

Moderator
    Ingeschreven
    Nov 2008
    Blog Berichten
    1
    Welkom !! Ben erg benieuwd naar je werkzaamheden, zou je wat foto's willen plaatsen ?
    met vriendelijke groet,
    rick
    http://thewoodworkersattic.blogspot.com/

Welkom, op dit forum.

groeten,
    Ornament
    http://www.houtsnijden.eu

Dank je wel voor het welkom.

Om op jouw (rick koorman) vraag terug om wat foto's te plaatsen. Het is eigenlijk het duidelijkste te zien op mijn site. (Overigens niet om reclame te willen maken.... ). www.boselie.com Wil je echt de stappen van het proces van lijsten maken zien, dan staat er op Facebook nog meer.

Voor een dagje kijkplezier ;-).

Als jullie nog vragen hebben, hoor ik het graag.

Groeten Sander

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Dag Terri,

Welkom op het forum. Zojuist even op je website gekeken.... Wauw, vakwerk.
    Jammer dat je hier zo ver vandaan woont, want het bekleden met bladgoud is iets wat ik zelf (ook) nog op het verlanglijstje heb staan.

Forum Rechten