Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Smile Harry stelt zich voor

Ik zit al een tijdje op dit forum te gluren en dan lijkt het me beleefd dat ik me even voorstel. Ik ben een hobbyklusser met een voorkeur voor houtbewerking. Ik maak kleine meubeltjes, mn voor eigen gebruik, die ik eerst teken in Sketchup. Wij wonen in een huis uit 1939 waar nog een hoop aan te klussen en restaureren valt.
    Mijn laatste actie is het bestellen van de hybrid-pantorouter van Kuldeep Singh (https://www.youtube.com/watch?v=gb9BGu-ZKyc). Die is inmiddels binnen (ik ben de eerste klant in NL) en dit weekeinde ga ik 'm in elkaar zetten en voor het eerst gebruiken voor wat pen-in-gat-verbindingen

Senior Member
    Ingeschreven
    May 2010
    Dag Harry,

Welkom op het forum en da's een mooi apparaat wat je hebt gekocht.
    Succes ermee

Groet,
    Jan

Welkom Harry.

Ben nieuwsgierig wat je gaat bouwen met gebruik van die machine.

Gr Edwin

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HarTenBoer Bekijk Berichten
    Mijn laatste actie is het bestellen van de hybrid-pantorouter van Kuldeep Singh (https://www.youtube.com/watch?v=gb9BGu-ZKyc). Die is inmiddels binnen (ik ben de eerste klant in NL) en dit weekeinde ga ik 'm in elkaar zetten en voor het eerst gebruiken voor wat pen-in-gat-verbindingen
    Mooie machine heb je gekocht! Welke router ga je er in stoppen? Heb je er BTW en inklaringskosten op moeten betalen? Succes met het in elkaar zetten!

Dank allemaal . Ik ga een AEG MF1400KE in de pantorouter monteren (staat hier ook al klaar). Kuldeep raadde mij deze router aan. Uiteindelijk vielen de bijkomende kosten wel mee, hoor... Geïnteresseerden kunnen wel even een PM sturen voor een uitleg daarvan

Forum Rechten