informatie en/of Handleiding Huvema 1000 S

DRAAI22

Nieuw lid
15 feb 2022
2
0
Ermelo
zeker interesse, ik ben als nieuw lid nog niet zo handig met vragen en/of antwoorden te posten.
Ken je forum leden die mij kunnen helpen met een handleiding met kopieerinrichting?
 

Wim1965

Actieve deelnemer
23 apr 2017
311
51
Dalfsen.
zeker interesse, ik ben als nieuw lid nog niet zo handig met vragen en/of antwoorden te posten.
Ken je forum leden die mij kunnen helpen met een handleiding met kopieerinrichting?
Hallo DRAAI22, is jouw post van ''zeker interesse'' aan mij gericht om de klauwplaat over te nemen?
Ik heb zelf een kopieerinrichting van HBM, volgens mij kan ik die met een aanpassing ook op mijn Killinger draaibank monteren, hetgeen ik nog eens wil proberen. Mijn apparaat heeft een puntbeitel dus na het feitelijke modeldraaien is er nog heel veel nabewerking nodig. Volgens mij moet ik nog wel ergens de handleiding van de HBM kopieer liggen want die kocht ik nieuw over van een andere forumgebruiker die hem nog in de doos had zitten.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.