Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Werkplaats vloer minder glad maken

In mijn garage heb ik een betonvloer met betonverf erop. En dat is behoorlijk glad. Gisteren weer gemerkt, bij het schaven van een beuken plank moet ik met mijn voet achter de poten van de werkbank haken om goed af te kunnen zetten.

Zijn hier goedkope oplossingen voor?

een rubber mat op de grond bij de werkbank?

Antislip mat? Anders door de verf een klein beetje anti slip poeder mengen en de gedeelte bij de werkbank verven.

Antislip mat, dat is een mooie term om even op te googelen.

nog een keer rollen met dezelfde verf en dan overstrooien met vogelzand
    Met een hamer past alles...

Als het alleen bij de werkbank betreft is misschien zo'n "badkamer" slipmat voldoende. Ik gebruik ze ook onder het werkstuk tijdens het schuren. (met elektriciteit
    There, I said it

Ik heb een offerte voor een echte antislipmat. Misschien wel prijzig met 140 euro, maar het ziet er wel degelijk uit.

Seek: waar vandaan en welke afmeting?
    Groet,
    Pieter

www.houtdraaien.com

Hier in de doe-het-zelf verkopen ze rubber mat op rol/lopende meter. Onderkant is glad (nou ja, glad), bovenkant is geribbeld. Ik weet wel niet wat deze matten kosten. Worden ook in de industrie gebruikt.
    Ik heb bij mij in de werkplaats zo een paar stukken liggen voor allerhande toepassingen.
    Het is een mat zoals deze:http://www.tapijtenlaminaatdirect.be...fa-100cm-breed
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Forum Rechten