router magic by bill hylton

Bijtel

Oud hout
31 jan 2012
3.097
235
Goeree-Overflakkee
Was op zoek naar het boek router magic van bill hylton. Google gaf de suggestie om te zoeken met pdf erachter, waardoor ik inmiddels het boek digitaal in huis heb :) Er staat oa. een zelfbouwfreestafel in beschreven, en ook een inventieve hoogteinstelling. Hieronder twee links met dit boek, en nog een hoop andere voor houtbewerking e.d. Bij de eerste link moet je om te downloaden heel wat doorklikken en wachten, maar het lukt wel. Die tweede is makkelijker.

http://avaxsearch.org/?q=bill hylton
http://www.ftpsearch.co/browse-en/203.79.98.56/sda1/E_BOOKS/
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Bijtel
ik krijg helaas op beide een foutmelding

heb jij een moglijkheid om de pdf te delen

gr Menno
 

mdamsma

Actieve deelnemer
15 mei 2011
277
19
Bijtel, Woldenga,

Op alle gegeven links krijg ik diverse fout meldingen waarbij oa pagina bestaat niet meer.
Op diverse computers uitgetest, ook met (op eigen risico uitgeschakelde beveiliging), diverse besturingsprogramma's zo ook ie, fire en chrome.

Is het mogelijk om via dropbox iets te regelen?

Menno
 

mans

Post veel
12 feb 2012
1.060
105
ik denk dat iemand hem heeft laten verwijderen.
mdamsma in je PB
 

Jameshond

Nieuw lid
16 mei 2021
5
4
Vught
Wauw, staat ie er nog dan?
je reageert op een bericht uit februari 2015...
Ja, je kunt het PDF-bestand nog steeds vinden. Mooi dat zo'n oud bericht nog steeds nuttig is :)
ik kreeg het boek deze week te leen van mijn buurman, en zocht een digitale (PDF) versie, en zo kwam ik bij dit bericht terecht. En omdat anderen dat mogelijk ook gebeurt heb ik er even bij gezet hoe het makkelijk te downloaden is.
 
  • Leuk
Waarderingen: jelmer en Hkuit

Hkuit

Actieve deelnemer
6 dec 2017
188
24
Sint-Michielsgestel
Ja, je kunt het PDF-bestand nog steeds vinden. Mooi dat zo'n oud bericht nog steeds nuttig is :)
ik kreeg het boek deze week te leen van mijn buurman, en zocht een digitale (PDF) versie, en zo kwam ik bij dit bericht terecht. En omdat anderen dat mogelijk ook gebeurt heb ik er even bij gezet hoe het makkelijk te downloaden is.
In dat geval helemaal: Klasse!
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.