Tafel uit taxushout

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Nou....eigenlijk was het een vergissing.... De volgende lagen hebben we onder het afdakje buiten gedaan. Er stond weinig wind en toen viel het best goed te doen.
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
IMAG0825.jpg

Gisteren werd de tafel dan opgehaald. Snel nog even wat foto's gemaakt...

IMAG0827.jpg

IMAG0828.jpg

Al met al ben ik er best tevreden over. Zeker iets wat ik nog wel eens zou willen doen. Het is erg gaaf om met een goede vriend die ook houtbewerker is samen een project te kunnen maken. Zo 1 per kwartaal moet zeker kunnen.... Eerst moet onze GAV zijn aandacht elders hebben maar volgens mij kunnen we in de zomer wel weer eens na gaan denken over project 2 !!
 

rickkoorman

Blogger
9 nov 2008
5.370
4
47
zwolle
Klopt...door het "zwarten" van het essenhout komt het blad nog meer tot zijn recht. Persoonlijk zou ik zo'n blad wel erg aanwezig vinden in onze kamer thuis...maar dat komt ook doordat er overal al hout te zien is...Soms in ruwe vorm, soms in fineer maar natuurlijk ook diverse projecten.... Momenteel hebben we een tafel met een blad van iroko....niet echt mooi maar wel enorm praktisch. De tafel gebruik ik ook vaak om de kleinere pakketjes in te pakkken.
 

G.A.V.

Actieve deelnemer
29 aug 2010
149
0
Kreeg vanochtend een leuk app-je met foto's van de tafel op zijn nieuwe plek. De nieuwe eigenaars zijn er erg blij mee. Altijd leuk om even zo'n berichtje te mogen ontvangen!

Zelf vond ik dit ook een heel leuk project om te maken. Elke week een paar uurtjes..... Gezellig aan het werk en ouwehoeren met Rick, mooi hout in de vingers, uitdaging op meubelvlak aangaan en nog tevredenheid toe ook! Is zeker voor herhaling vatbaar!!

Ja, zoals Rick het al omschrijft heb ik, als het allemaal goed gaat, straks een heel ander " project " om handen....:D De babykamer is er in ieder geval al wel klaar voor! Nu ik nog! :p

Gr. G.A.V.
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.