Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 5 van de 5
    Senior Member
    Ingeschreven
    Jun 2012

Cycloonfilter eindelijk klaar

Omdat er hier veel positieve reacties waren over het cyloonfilter heb ik er zelf één gebouwd van een verkeerspion en warempel het werkt ook nog.
    Een pion had ik nog wel ergens liggen en ook nog wel een grote emmer met deksel en vandaag heb ik proef gedraaid en ben wel tevreden met het resultaat.
    Het meeste komt mooi in de emmer maar het hele kleine licht spul gaat nog wel in de stofzuiger, misschien ga ik de uitvoerbuis er nog eens wat dieper insteken en eens zien hoe dat dan gaat.
    Omdat de vorst in de grond zit kon ik vandaag niet het zandzuigen testen maar dat komt nog wel.

Qua kosten hoef je er niet zelf één te maken maar het was meer de nieuwsgierigheid of het wel zou werken en of zo'n pion ook zou werken.

PICT1590.jpg

Grappig, ik had hetzelfde idee, kon me er niet toe zetten en heb lui op mijn muis geklikt en nu is er vanuit China voor mij een cycloon onderweg.

Ik vermoed dat het principe altijd wel werkt. Natuurlijk zullen details best nog wel een verschil kunnen maken maar om te testen prima idee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarcelG Bekijk Berichten
    Grappig, ik had hetzelfde idee, kon me er niet toe zetten en heb lui op mijn muis geklikt en nu is er vanuit China voor mij een cycloon onderweg.

Ik vermoed dat het principe altijd wel werkt. Natuurlijk zullen details best nog wel een verschil kunnen maken maar om te testen prima idee

Uit China helemaal, waar heb je dan met de muis op geklikt??

jaap

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Uit China helemaal, waar heb je dan met de muis op geklikt??

jaap
    twee type's
    http://www.aliexpress.com/item/Hot-s...242655619.html
    http://www.aliexpress.com/item/Cyclo...242915775.html

Ik zou voor de eerste gaan die werkt toch iets beter.

Forum Rechten