De bouw van mijn Mancave...

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Ik kan niet bouwen op expertise die ik daarin heb, ik vaar ook op info van anderen
ik maak me er niet zo druk om, ik had dit ook rustig uit pvc gebouwd, echter had ik al een mooie hoeveelheid spiraliet over genomen in het het verleden én recent dus daarom de keuze voor spiraliet
Ik maak er nog wel een aarde draadje aan, baad het niet, dan schaad het ook niet....
 
Laatst bewerkt:

3dmazter

My best friend was a carpenter ✞
10 aug 2014
1.827
389
38
Enkhuizen
Ik zou het T stuk even vervangen voor een Y stuk vanaf de afzuiger.
Dit is echt killing zo.
Je afgezogen stofdeeltjes die te zwaar zijn vanaf boven gaan waarschijnlijk recht naar beneden ipv in je afzuiger.
Met een Y stuk moeten ze eerst naar de afzuiger
Even je best doen ;)
 
Laatst bewerkt:

Toxiq

Oud hout
28 aug 2013
5.801
7
Flevoland
Was al geopperd, ga ik nu nog even niet doen, nog veel andere dingen te doen maar als er wat tijd is vervang ik het wel voor een Y-stuk
 

gizziepizzie

Nieuw lid
12 mrt 2021
1
0
Limburg noord
:cry: en ineens geen vervolg meer?
Ik was zo enthousiast over je project, veel gelezen, maar ook heel veel plaatjes gekeken. Geweldig. Maar ineens stopt het, geen plaatjes meer van hoe het nou is geworden. Waarom niet?
Ik kwam bij toeval hier terecht, maar ben zo enthousiast dat ik beslist vaker hier te vinden ben. Ik ben nog maar kort geïnteresseerd/bezig met hout dus voor mij is het een heerlijk plek om eens rond te neuzen.
Ik heb een riante werkplaats (vind ik zelf) die al gedeeltelijk ingericht was, maar het kan altijd beter, dus ik ben hard op zoek naar diverse handigheidjes om dingen handiger en beter op te bergen.

Maar goed, waar ik eigenlijk voor reageerde: komen er nog plaatjes van het eind resultaat Toxiq?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.