Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 11 van de 96 EersteEerste ... 9101112132161 ... LaatsteLaatste
Resultaten 101 tot 110 van de 959
    ziet er goed uit

wat ga je met de garage deur doen?
    MvG
    Chris
    If you put your mind to it you can accomplish anything

Die gaat er tzt uit en wat daar precies in komt ben ik nog niet geheel uit
    of openslaande deuren (geisoleerd) of een dubbele deur
    Met een hamer past alles...

Soms zijn de kleine dingen het leukst
    Schilderen kost weinig tijd maar heeft wel invloed op de hele ruimte, morgen de 2e laag en dan alles verplaatsen voor het laatste stuk en dan beginnen aan de vloer (vrijdag ?)

P1080613.jpg

Voor alle 'volgers' weer een aflevering van deze digitale feuilleton

Het schilderen is anders uitgepakt dan gewenst, althans een deel
    Als eerste was het lange deel naast de deur geschilderd, dat kan ook niet anders omdat er veel spullen staan, dus steeds een deel verplaatsen en schilderen

de 2e dag is dit stuk nogmaals gedaan en toen kon een boel materiaal verplaatst worden en voor die muur gezet worden en zo kon een ander groot deel geschilderd worden

1e deel, 2x gedaan
    P1080615.jpg

volgende delen, 1x gedaan
    P1080617.jpg
    Toen ik een dag later in de garage kwam kon ik het verschil goed zien, het deel dat 1x was gedaan was de verf lekker ingezogen en door de verschillende soorten hout(snippers) gaf dit een leuk effect
    Het deel dat 2x gedaan was zag er veel egaler uit en eigenlijk lang zo mooi niet als het deel dat slechts 1x is gedaan.

wellicht als ik wat ruimte heb probeer ik dit stuk nog te schuren om te zien of ik het terug krijg zoals het de 1e keer was.

Nu bijna alles dicht is (alleen bovenin nog een laatste deel plaatsen, maar dat gebeurt als er meer plaats is) en bijna alles is geschilderd was het tijd geworden om plaats te gaan maken zodat de vloer er in kan.
    P1080618.jpg

De scheppach vandiktebank en afzuiger staan even in tijdelijk opstelling zodat de vloerdelen er doorheen kunnen
    P1080622.jpg

Wowwwwwwwwwwwww dat knapt op, links en midden door de vandiktebank geweest, rechts niet
    P1080619.jpg

P1080620.jpg

Bij de vloer kreeg ik ook een isolatielaag, dus waarom die niet gebruiken...
    P1080621.jpg

Latten op maat zagen en neerleggen, dat houdt meteen de isolatie laag mooi op zijn plek
    P1080623.jpg

even 2 delen neergelegd om te zien hoe het 'smoelt'
    P1080624.jpg

Morgen eerst de folie op de panlatten bevestigen en dan kunnen de vloerdelen permanent een plekje krijgen

...wordt vervolgd

Super mooi tussen resultaat!

Mooi hoor !!! enne vertel is ....... wanneer is de officiele opening

Pffew geen idee, moet nog wel het nodige gedaan worden, hoop dat met 2 a 3 weken toch het eind wel in zicht is

Maak er gewoon 4 weken van dan komen we met het forum effe buurten .... bakkie pleur erbij koekkie en we hebben een forumdagje er bij
    bakkiepleur.jpg

toch :-)
    Laatst gewijzigd door rendew; 12-02-15 om 22:05.

Even een vraagje.

Die wandcontacdozen heb je die gewoon om de 2 meter uitgemeten en hoop je dat er iets in de buurt komt te staan?
    Of heb je die expres op die plaatsen gezet en van te voren een plan gemaakt met welke machine waar komt?
    En vanwaar die lagere aansluitpunten?

Niet echt uitgemeten, ik wilde gewoon dat kabels niet meer dan een bepaalde afstand moesten afleggen naar een stopcontact
    overal kabels geeft alleen narigheid, de afstand is 1.2 meter tussen de dozen
    De lagere dozen zijn voor de machines in de werkbank
    Ik heb 3 CMS modules, die in de werbank komen, dus stekkers aan de onderkant, dan wellicht hier of daar nog een stofzuiger

Forum Rechten