Open Dag Hout, 27 september 2015 in Zutphen

Rizz

Post veel
15 apr 2014
2.085
504
Moordrecht
Zo, dat krijg ik er echt niet doorheen.. Zaterdag is de Gitaarbouwersmeeting, waar ik voor het eerst zelf een instrument mag laten zien en zondag is m'n meisje jarig. Ik laat al ieder jaar verstek gaan bij de voorbereidingen voor het verjaarsfeestje, omdat ik dus op de DGBM ben..

Jammâh!
 

shadowman

Actieve deelnemer
26 mrt 2014
181
0
Oke rick.die zet ik in de agenda.
is er al ergens info te vinden over die dag.
ja goed geregeld
 

peterl

Actieve deelnemer
21 sep 2013
126
0
Beste jaap en forummers

Het is een ontzettend mooi initiatief. Zulke dagen zijn hartstikke leuk en leerzaam. Alleen vind ik het ontzettend jammer dat zulke dagen veel op zondag worden gehouden. Daar dat Door geloofsovertuiging niet mogelijk is om dan te komen. Is het mogelijk om in de toekomst daar rekening mee te kunnen houden. Zodat je dan tevens een grotere groep mensen bereikt.
Maar nog maals ik vind het super gaaf dat zulke dagen georganiseerd worden.

Groeten peter
 

Wim Kluck

Oud hout
28 feb 2010
10.582
2.502
Gaanderen
Of je een grotere groep bereikt betwijfel ik. Er zijn vele die moeten werken op de zaterdag. Dit geldt trouwens voor elke dag.
Ik heb wel respect voor diegene die voor hun overtuiging staan.
 

ornament

Post veel
29 nov 2011
2.440
536
Een andere geloofsgroep kan dan weer juist op een zaterdag niet naar zo'n evenement gaan omdat een zaterdag voor hun de centrale dag is in hun geloofsbeleving.
Ik schrijf dit vanuit respect voor ieders geloof
 
Laatst bewerkt:

O Peatey

Moderator
29 mrt 2010
2.280
146
Enkhuizen
De site is geüpdatet vwb de deelnemers.
Geef je op als deelnemer/demonstrateur/verkoper of als bezoeker of als vrijwilliger voor hand- en spandiensten. De hal is groot genoeg, zelfs enorm!
Vanaf nu zal er een wekelijkse update plaatsvinden.
 
A

Athanor

Guest
Klopt, is bekend bij de beheerder, wordt hard aan gewerkt om de problemen op te lossen. Nog even geduld a.u.b.

Als er vragen zijn onder de forum leden over de open dag stel ze dan hier gerust!


Fons
 
Laatst bewerkt:

Viepert

Actieve deelnemer
16 mrt 2014
599
3
Heerhugowaard
Is er beveiliging op het parkeer terrein?
Misschien dat ik nog wel even langs wil komen, maar ik kom die dag terug van een LAN-party.
Die dure computerspullen wil ik liever niet kwijt.
 

jefmen

Moderator
23 nov 2009
1.054
62
denk dat de beveiliging minimaal is op zo parkeerplaats. Wat ik gezien hebt op andere locaties liep er 1 zo nu en dan een ronde
 

Wimmel

Post veel
27 apr 2014
1.056
0
Montfoort
Is er beveiliging op het parkeer terrein?
Misschien dat ik nog wel even langs wil komen, maar ik kom die dag terug van een LAN-party.
Die dure computerspullen wil ik liever niet kwijt.

Heb je dan nog wel puf joh? Ik ben dan meestal totaal gesloopt van 24 uur non-stop wakker en gaming :).
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.