Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 5 123 ... LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 44

Exclamation Open Dag Hout, 27 september 2015 in Zutphen

Beste Forummers,

Zoals al eerder geschreven, komt er dit jaar weer een Open Dag Hout, in de Hanze Hal te Zutphen. De Open Dag Hout wordt georganiseerd door een groep enthousiaste forumleden, die straks nog wel wat hulp kunnen gebruiken. Dus we rekenen voorzichtig een beetje op jullie komst en een beetje ondersteuning. Het moet een mooi feest worden!

De website www.opendaghout.nl doet het en daar kun je je ook vast inschrijven, als bezoeker, als helpende hand, als houtbewerker die graag zijn spullen wil laten zien en misschien wat wil verkopen en ook als handelaar, als je uitsluitend komt om handel te doen.

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 23-01-15 om 17:36.

Dat is mooi dichtbij.
    Daar moet ik wel ff een kijkje nemen.
    Heb me als bezoeker aangemeld,als het nodig is wil ik best een dagje helpen.

Groetn Pascal
    Laatst gewijzigd door kreidler; 23-01-15 om 19:59.

Hulp, wensen en ideeën

Hebben jullie nog wensen voor het programma op de Open Dag Hout, een bijzonder houtdraaier, meubelmaker, kettingzaagartist, smid? Of ideeen waar we rekening mee moeten houden, wat we in het dagprogramma op kunnen nemen etc. Dit is je kans. En we zoeken natuurlijk nog wat hulp, bij de voorbereiding, maar vooral op het evenement zelf, bij het opbouwen, begeleiding op de dag zelf en bij het opruimen.

jaap

Athanor
    Guest
    Dat gaat een mooie dag worden, waar we al lang naar uitkijken!!!

Fons

Het kunnen kopen van materialen doet het altijd goed
    Gereedschap, hout, toebehoren etc
    Misschien een bedrijf als gereedschappro met een leuke extra korting, dingen die hier regelmatig voorbij komen zijn bijv. de incra liniaal, dit zou natuurlijk een fantastisch item zijn om met een extra korting te kunnen kopen
    Met een hamer past alles...

Een feest voor o.a. de individuele houtbewerker van beginner tot prof.
    vr.gr. Jan Pranger.
    http://www.arstorno.nl [b:3c68c353]"hout-vormen"[/b:3c68c353]

Misschien kan dit draadje bij de andere topic?

Leuk. Ik ben er ook bij.

Wat ik natuurlijk nog vergat te vertellen is, wie van ons in de stichting Open Dag Hout zitting hebben,

Andries Overbeek, penningmeester en namens Centrum Hout de enige van het oude bestuur
    Jan Pranger (Jan Pranger Arstorno), lid
    Pieter Hermans (O'Peaty), lid
    Kor van der Meulen (Kies voor Hout), lid
    Fons van der Meulen (Athanor), secretaris
    Jaap Bosma (jaap), voorzitter

jaap
    Laatst gewijzigd door jaap; 24-01-15 om 13:20.

Super leuk, komt er ook een stand van woodworking.nl waar de leden hun projectjes kunnen laten zien?
    Ik wil dan wel wat inbrengen :-)

groet john

Labels voor dit Bericht

Forum Rechten