Kommetje van berkenhout met slaap

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Heb gisteren een kommetje 210 mm diameter en hoogte 115 mm gedraaid uit berkenhout met slaap, dit geeft aparte tekening, het is afgewerkt met shellawax. gr stefan
 

Bijlagen

  • IMG_2096.jpg
    IMG_2096.jpg
    97,4 KB · Weergaven: 167
  • IMG_2097.jpg
    IMG_2097.jpg
    101,5 KB · Weergaven: 167

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Hoi Didier, is niks speciaals hoor, gewoon ff rondgedraaid en uitgehold, is eigenlijk een van de eerste stuken die ik draai van uit de stam van de berkenbomen die we hier bij ons hebben weggedaan herfst 2013, deze zijn nu droog en kan ik er iets van draaien he. gr stefan
 

sirjacobsd

Oud hout
27 feb 2014
2.794
41
Hoi Didier, is niks speciaals hoor, gewoon ff rondgedraaid en uitgehold, is eigenlijk een van de eerste stuken die ik draai van uit de stam van de berkenbomen die we hier bij ons hebben weggedaan herfst 2013, deze zijn nu droog en kan ik er iets van draaien he. gr stefan

Zoals Rien het zegt, niets speciaals maar toch heel mooi.
Als Rien het zegt, moeten we het live kunnen zien.
Mijn logo's zijn ook niets speciaals, ook ff rondgedraaid en uitgehold.
Durf de stap eens zetten om eens mee te brengen, je zal zien dat dit een microbe zal worden.
Succes Stefan.
 

Stefke 55

Actieve deelnemer
29 okt 2014
142
0
België
Dank u wel, Leo, Jaap, Wim, Didier en Rien, ik had zoveel "schoonheid" zeker niet verwacht, toch bedankt gr stefan
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.