Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 10 van de 10

Kommetje van berkenhout met slaap

Heb gisteren een kommetje 210 mm diameter en hoogte 115 mm gedraaid uit berkenhout met slaap, dit geeft aparte tekening, het is afgewerkt met shellawax. gr stefan
    Bijgevoegde Afbeeldingen Bijgevoegde Afbeeldingen

Mooi gedaan Stefan.
    Zeker meebrengen nu woensdag naar de Gilde.

Hoi Didier, is niks speciaals hoor, gewoon ff rondgedraaid en uitgehold, is eigenlijk een van de eerste stuken die ik draai van uit de stam van de berkenbomen die we hier bij ons hebben weggedaan herfst 2013, deze zijn nu droog en kan ik er iets van draaien he. gr stefan

Niets speciaals Stefan, maar ik vind hem toch ook heel erg mooi.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Stefke 55 Bekijk Berichten
    Hoi Didier, is niks speciaals hoor, gewoon ff rondgedraaid en uitgehold, is eigenlijk een van de eerste stuken die ik draai van uit de stam van de berkenbomen die we hier bij ons hebben weggedaan herfst 2013, deze zijn nu droog en kan ik er iets van draaien he. gr stefan
    Zoals Rien het zegt, niets speciaals maar toch heel mooi.
    Als Rien het zegt, moeten we het live kunnen zien.
    Mijn logo's zijn ook niets speciaals, ook ff rondgedraaid en uitgehold.
    Durf de stap eens zetten om eens mee te brengen, je zal zien dat dit een microbe zal worden.
    Succes Stefan.

Niks speciaals? Het hout in van grote schoonheid. En een mooie vorm.

Prachtig kommetje!

jaap

Dank voor jullie reacties, ok is goed ik neem het mee naar de gilde a.s. woensdag gr stefan

Senior Member
    Ingeschreven
    Apr 2014
    Ik vind de buitenste vorm echt mooi en de slaap maakt het hout bijzonder mooi, dankjewel om het te laten zien hier 1thumb.gif

Dank u wel, Leo, Jaap, Wim, Didier en Rien, ik had zoveel "schoonheid" zeker niet verwacht, toch bedankt gr stefan

Forum Rechten