Welkom bij www.woodworking.nl.
Resultaten 1 tot 6 van de 6

Te koop gevraagd: steekbeitel setje

Ben op zoek naar een houten steekbeitel setje, waar ik mijn slijpkunsten goed op kan oefenen.

Je kan misschien best even wachten tot het seizoen van rommelmarkten aanbreekt. Of bij vrienden en kennissen vragen of zij geen misbruikte beitels hebben liggen die je terug bruikbaar wil maken (zodat ze terug mishandeld kunnen worden).
    Het is maar dag en avond, en heel even middag...

Hey thomdebom, ik heb hier een goed setje liggen voor je. Als je nog interesse hebt stuur dan even een mail naar: marthijnzwarts@gmail.com

Hoeft niet weg voor de hoofdprijs!

Groeten,
    Marthijn

Ik heb hier anders nog wel een setje lidl beitels liggen voor je, mag je wat mij betreft ophalen voor niks.
    Af te halen in Klarenbeek nabij Apeldoorn.
    Mocht iemand anders interesse hebben kan dat natuurlijk ook.

Tevens heb ik ook een 2cut te koop van kirschen.
    Deze mag weg voor 10 euro inclusief holster.

http://www.fine-tools.com/stemmm.htm
    Van havermout tot sloophout

Bedankt voor de reacties. Inmiddels bij mijn opa eens in de schuur gekeken en inderdaad daar lag nog een leuk beitelsetje waar ik nu mee aan de slag ga. In ieder geval bedankt voor de moeite.

Dat Lidl setje heb ik ook gekocht nadat ik er hier over gelezen had, helemaal niet gek. Zijn ook redelijk goed scherp te krijgen, bevallen mij beter dan mijn Bahco beitels. Wel wat werk voordat je ze kan gebruiken, maar dat komt goed uit aangezien je je slijpkunsten wil verbeteren.

Succes!

Forum Rechten