Welkom bij www.woodworking.nl.
Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 10 van de 11

Onderwerp: Vitrinekastje

Vitrinekastje

Even laten zien dat de werkplaats nog steeds wordt gebruikt

In opdracht: een vitrinekastje in blank eiken; hier nagenoeg afgerond (alleen nog de sluitingen aanbrengen).

Overigens is de ronding van het koofje gemaakt met de cirkelzaag; ik las in een recente post daar wat discussie over; met enige voorzorg gaat dat prima, ik heb daarvoor aan beide zijden van de zaag een tijdelijke geleiding gemaakt en de zaag telkens met een paar mm omhoog gezet.

IMG_0005k.jpgIMG_0006k.jpg

Mooi gedaan Tinker. Ik werd alleen een beetje op het verkeerde been gezet door de tafel op de achtergrond. Het leek op de bovenste foto net alsof het kastje een dubbele Fries heeft
    Met vriendelijke groet, Ronald

Schitterend kastje, heb je een sponning gemaakt door aan de binnenzijde van de deuren ook glaslatten te nieten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manus Bekijk Berichten
    Schitterend kastje, heb je een sponning gemaakt door aan de binnenzijde van de deuren ook glaslatten te nieten?
    Dank je. Het glas zit vast met latten aan beide zijden van het glas; binnen ongeveer 6 mm dik (meer ruimte was er niet) en buiten ongeveer 10 mm om zichtbaar uit te steken.

Prachtig kastje.
    Ga je het ophangen? En zo ja: hoe?

Groeten, Raymond

Mooi kastje, komt op de foto's niet helemaal tot zijn recht. Waar is het voor bedoeld, of wilde je gewoon een mooi kastje maken?

jaap

Knap kastje, al vind ik het eiken donker ogen op de foto.

Een mooi kastje.

Groet Jos

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jaap Bekijk Berichten
    Mooi kastje, komt op de foto's niet helemaal tot zijn recht. Waar is het voor bedoeld, of wilde je gewoon een mooi kastje maken?

jaap
    Is bedoeld als kastje voor glaswerk; zoals gezegd in opdracht dus niet voor "eigen gebruik"...

Groets, Erik

Zeker een mooi kastje !
    Met vriendelijke groet,

Martijn.

Met de fouten die ik maak, creeër ik

www.facebook.com/willemsontwerp
    http://www.willemsontwerp.nl/

Forum Rechten