Toch maar eens voorstellen

fotobeesie

Nieuw lid
10 dec 2012
7
0
Veenendaal
Een goedendag allemaal,

Al enkele jaren maak ik gebruik van de kennis op dit forum. Echt helemaal super.:D
wel altijd de interesse gehad in alles wat met hout te maken had, maar nooit zelf de tijd en ruimte ervoor gehad.
13 x verhuisd tot nu toe. 14 jaar in het buitenland gewoond. 9 jaar in een mobile home, en de laatste 4 jaar in ons eigen huis.
hier stop ik veel tijd en energie in. Nu ik een dubbele garage met verdieping heb, kan ik eindelijk beginnen om wat gereedschap te verzamelen.
De kolomboor UWM25A op krachtstroom. kleine zaagtafel van Inca. Maar die heb ik alleen maar gepoetst en voor het dubbele verkocht. maar ik vond dat tafeltje zo leuk dat ik veel ben gaan lezen over Inca.
veel documentatie verzamelt, zelfs een boek over houtbewerken met Inca.
Nu de laatste 2 maanden de

Inca Major met langgatboor gekocht. Inca vlak vandiktebank,en de Inca Lintzaag 260 euro op krachtstroom

IMG_0350.jpgIMG_0351.jpgIMG_0353.jpg

Het zoeken naar deze machines heeft aardig wat tijd gekost. maar dan heb je ook wat. 520 euro bij elkaar.
als ik ergens goed in ben dan is het wel het web afspeuren. Duitsland en Zwitserland daar vind je ze makkelijk.
Jaren geleden vaak geholpen met antieke meubels opknappen, en speelgoed maken. wil langsaam weer gaan hobbyen.
ga nu zoeken naar iemand die de lintzaag en de vandikte eens willen bekijken of alles juist werkt etc.tot zover.

John
:cool:
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.