jet-houtdraaibank-jwl-1221vs/

LaurentDH

Actieve deelnemer
9 nov 2014
38
0
hallo Iedereen

denk erover een onderstel te kopen voor mijn nieuwe draaibank
http://www.vdhbv.nl/houtbewerkingsmachines/draaibanken/jet-houtdraaibank-jwl-1221vs/

Jet 719202 JWL-1221VS Wood Lathe Stand

iemand hier ervaring mee, ik had een tafel gemaakt vastgemaakt aan de muur, maar is geen goed plan
heel veel trilling en lawaai, en door het het huis en buren
Tafel moet dus los van muur, of dat onderstel open
Omdat het een Nl forum is, voor alle duidelijkheid, gaat het even niet over... is wel duur etc
vraag is , ken je het en is het deglijk
Benieuwd
 

Jurriaan

Oud hout
1 jul 2009
3.225
647
Beneden Leeuwen
www.houtenschalen.nl
Eerlijk gezegd lijkt de vorm van dat onderstel me niet zo gunstig. Wat ik voor mijn demonstratie-draaibankje had, was een
constructie met twee geschaarde beuken balken van 10x10 met een M20 draadeinde als scharnier, en daarbovenop een
schaaldeel robinia van 8 cm dik. Het geheel was aan elkaar gebout met lange bouten M16.

Die enkele staanders die je hier ziet boezemen mij geen vertrouwen in.
 

hvdb

Actieve deelnemer
30 jan 2013
223
1
Panningen LB
Lijk me ook dat je van hout een sterk onderstel kunt maken zeker voor die prijs.
je kunt zelf een soort bak maken die je vult met zand zakken
 

mathieu

Oud hout
5 jul 2010
4.485
954
Riemst
Ik heb nog een vrij zwaar tafeltje voor een draaibank staan. Dit mag binnenkort weg voor een zacht prijsje wegens aanschaf nieuwe draaibank.
 

LaurentDH

Actieve deelnemer
9 nov 2014
38
0
Heel erg dank... ik heb het onderstel van Jet zelf gekocht.. ziet er goed uit
Laurent
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.