Ervaringen met korting bij Festool producten.

A

Athanor

Guest
Hmmm, ik dacht met een tweetal bondige antwoorden snel helderheid te verschaffen :cool:

Maar de trefwoorden Festool en korting leiden blijkbaar onweerstaanbaar tot vele ontboezemingen die me bekend voorkomen.... :roll:

Maar goed, daar hebben we dan ook een forum voor, dat ieder plezier heeft aan het uitwisselen van ervaringen :lol:

Fons
 

janvandijk

Actieve deelnemer
1 okt 2008
342
2
Ik weet dat ik in ieder geval alles over festool volg. Het is die fijne lijn tussen willen hebben, en niet kunnen betalen. En daarbij blijven we hollanders, dus willen we korting, zeker als we veel moeten betalen.
Ik ben het eens dat het maar één keer zeer doet en daarna heb je er veel plezier van, maar dat betekent af en toe wel sparen.
 

marco

Actieve deelnemer
30 mrt 2009
180
0
Als Festool de adviesprijs 10% omhoog doet om vervolgens 10% korting te geven zou iedereen in een keer tevreden zijn omdat ze denken goedkoper uit te zijn.
 

ArtHarg

Post veel
9 jan 2009
1.810
1
Den Haag
www.artharg.nl
Nou... dan ben je ook echt goedkoper uit. Als je 10% korting krijgt op een adviesprijs die 10% hoger ligt dan ben je uiteindelijk 1% goedkoper uit ;-) Maar het werkelijke effect is waarschijnlijk dat het Internet vol zou staan met tirades dat Festool "ons" in Nederland n***t omdat de prijzen 10% hoger liggen dan in de landen om ons heen. Waarna iedereen online in België en Duitsland gaat bestellen.

Arthur
 

zuma

Post veel
20 jan 2009
974
2
Gouda
Niet elektrische Festool accesoires koop ik sowieso nooit bij een Nederlandse dealer. Bij dit soort items is garantie niet belangrijk dus who cares waar ik het uit de wereld vandaan sleep. Als het maar goedkoper is. :mrgreen:

Wellicht vandaar dat je ook bij een Dealer in NL bij aankoop van een elektrisch Festool apparaat korting op de accesoires kan bedingen zonder dat festool ingrijpt bij de dealer.
 

simron

Nieuw lid
22 mrt 2010
9
0
heb inmiddels 2 offertes naast elkaar gelegd en zie daar; de ene geeft korting op apparatuur en de andere op accessoires! Het is dus kennelijk toch mogelijk, de korting is totaal ca. 11%. Frappant is wel dat beide de offertes slechts € 2,- uit elkaar liggen! Het lijkt wel afgesproken werk.... :?

De dealer die korting geeft op accessoires wil vast geen korting geven op de apparatuur, echter, de dealer die al meteen korting geeft op machines wil wellicht ook wel wat doen met de accessoires, daar ga ik straks 's ff achteraan. Als daar nog wat mee te doen valt ben ik natuurlijk van harte bereid om op die offerte in te gaan.... ;)

Ik houd jullie op de hoogte.
 

goud-van-hout

Nieuw lid
14 okt 2009
18
0
simron zei:
heb inmiddels 2 offertes naast elkaar gelegd en zie daar; de ene geeft korting op apparatuur en de andere op accessoires! Het is dus kennelijk toch mogelijk, de korting is totaal ca. 11%. Frappant is wel dat beide de offertes slechts € 2,- uit elkaar liggen! Het lijkt wel afgesproken werk.... :?

De dealer die korting geeft op accessoires wil vast geen korting geven op de apparatuur, echter, de dealer die al meteen korting geeft op machines wil wellicht ook wel wat doen met de accessoires, daar ga ik straks 's ff achteraan. Als daar nog wat mee te doen valt ben ik natuurlijk van harte bereid om op die offerte in te gaan.... ;)

Ik houd jullie op de hoogte.

Het schijnt dat veel (traditionele) leveranciers toch ''vaste'' klanten verliezen die via internet aankopen gaan doen en bij de meesten is ook een stukje omzet weggevallen doordat bouwbedrijven wat minder besteden.
De meeste leveranciers geven aan hun vaste klanten tegenwoordig gewoon korting op festool apparatuur al mag dat officeel niet van festool

Een internetshop als Geerdinkbv geeft bij aankoop op Festool machines een waardecheque
ter waarde van 10% van de aankoopsom cadeau die je kunt besteden voor festool accessoires

Mijn leverancier (ben daar vaste zakelijke klant) geeft sinds dit jaar +/-10% korting op festool apparatuur en materiaal.

Gisteren een CTL 26e besteld en die kost me € 405,- ex btw,franco huis geleverd

Die korting zul je dus wel kunnen krijgen,succes ;)

groet,albert
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.