Identificatie Scheppach onderdelen

bertd

Actieve deelnemer
13 sep 2011
129
0
Het bovenste stuk is een onderdeel van de frees. Zorgt ervoor dat je niet in aanraking komt met de freeskop
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
Het bovenste stuk is een onderdeel van de frees. Zorgt ervoor dat je niet in aanraking komt met de freeskop

Ah, OK.

Waar dat juist gemonteerd moet zie ik niet meteen dan. Op de topie staat bij mij een hek en ook manuele rollers. Zal straks een foto plaatsen.
 

bruine_beer

Actieve deelnemer
2 dec 2012
288
42
Heers, België
Ik denk dat het niet lukt om de freesbescherming samen met de manuele rollers te plaatsen (en ook weinig zin heeft omdat de rollers de frees afschermen?).

Hieronder een beeld uit de cataloog van de HM2

tfe30003.jpg
 

JPAJS

Post veel
18 jun 2012
1.279
215
't hoofd van Overijssel
Kan iemand mij zeggen waarvoor deze 2 onderdelen moeten dienen? Ze zaten bij mijn HM1.

Bekijk bijlage 25085

De onderste is een handcirkelzaagparallelgeleider (3xwoordwaarde). Deze kan gelijk in de oud ijzer bak.

Handcirkelzaag_80_mm_zaagdiepte__230_V.jpg
 

Tomtesteron

Actieve deelnemer
27 mei 2014
326
1
2015-01-20-06-13-47.jpg

Deze staat er bij mij ook op maar het gedeelte om het werkstuk mee te geleiden om de kopse kant te bewerken zoals op de foto heb ik niet.
Zou dat nog ergens te krijgen zijn, of eventueel zelf maken?
 

Deze plek is voor toekomstige tekst. Door nu alvast deze kolom te activeren blijft de kolommen structuur ongewijzigd en de lezerservaring hetzelfde als er hier content geplaatst gaat worden.

Hier kan straks ook info geplaatst worden.